Starszy Opiekun Świątyni
Przyjęcie do Starego Obozu
Opis:
Zadanie to pojawi się w dzienniku po rozmowie z Diego i wyrażeniu chęci przystania do Starego Obozu.
Rozwiązanie :
Wymagany Poziom: 5
Aby przyjęto cię do Starego Obozu, musisz przekonać do siebie kilku wpływowych członków Obozu oraz wykonać zadanie Test Zaufania, które zleci ci Diego.
Osoby, o których poparcie możesz się starać
- Thorus
Porozmawiaj z, nim i przekonaj, żeby cię wypróbował. Otrzymasz Zadanie Thorusa.
- Świstak
Porozmawiaj z, nim i wyświadcz mu drobną przysługę, o którą cię poprosi - weź od niego rudę, odkup miecz od Fiska. Fisk zażąda wyższej ceny - możesz wrócić do Świstaka po więcej rudy albo dołożyć ze swojej. Daj Świstakowi kupiony miecz.
- Zły
zleci ci zadanie Zaginiony Strażnik.
- Dexter
zleci ci zadanie Receptura Bractwa.
- Rączka
poprze cię, jeśli wyuczysz się dobrze którejś z umiejętności złodziejskich: możesz nauczyć się czegoś u niego lub udać się do Cavalorna i nauczyć się skradania się
- Scatty, który organizuje walki
wstawi się za tobą u Diego, jeśli stoczysz pojedynek w wojownikami, którzy siedzą nieopodal. Możesz walczyć z Kirgo [przedstawiciel Starego Obozu, niezbyt silny przeciwnik] oraz z Kharimem [reprezentuje Nowy Obóz, dość silny przeciwnik, nawet, jeśli go nie pokonasz, Scatty poprze cię za samo wyzwanie na pojedynek].
Jeśli przynamniej cztery osoby wstawią się za tobą i wykonasz zadanie Test zaufania, porozmawiaj z Diego, a potem z Thorusem. Zyskasz możliwość rozmowy z Gomezem. Udaj się do jego siedziby. Tam porozmawiaj z Krukiem, który zaprowadzi cię do Gomeza. Podczas rozmowy z Gomezem powiedz mu, że masz kontakty w innych Obozach, a jak zapyta cię o konkretne osoby, podaj wszystkich z listy dialogowej z wyjątkiem Y`Beriona. Gomez przyjmie cię w poczet Cieni
Receptura Bractwa
Opis:
Zadanie zleci ci Dexter . Poszukuje on pewnej receptury, którą posiada Cor Kalom z Obozu na Bagnie. Spieraj się z Dexterem i zmuś go do wypłacenia ci zaliczki.
Zadanie, to jest jednym z zadań, które będą się liczyć, jeśli zdecydujesz się dołączyć do Starego Obozu
Rozwiązanie :
Idź do Obozu na Bagnie . W Obozie na Bagnie porozmawiaj z Lesterem i poproś, żeby zaprowadził cię do laboratorium. Wejdź na pomost, udaj się do laboratorium. Receptura znajduje się w lewej skrzyni pod ścianą. Poczekaj, aż pomocnik Kaloma, Caine, wyjdzie na chwilę i okradnij skrzynię. Wróć do Dextera, oddaj mu recepturę.
Test Zaufania
Opis:
Zadanie zleca Diego, żeby cię sprawdzić, jeśli chcesz przyłączyć się do Starego Obozu.
Rozwiązanie :
Idź do Grahama. Weź od niego mapę - zmuś go, żeby dał ci ją za darmo. Idź do Starej Kopalni i odszukaj Iana. Weź od niego listę dla Diego. Gdy lista trafi do rąk Diego - zadanie zaliczone.
Co dzieje się na bagnach
Opis :
Zadanie otrzymasz po przyjęciu do Starego Obozu [od Kruka] albo do Nowego Obozu [od Mordraga]. Musisz rozejerzeć się w Obozie na Bagnie i dowiedzieć się, co planuje Bractwo Śniącego.
Rozwiązanie :
Po zabiciu Królowej Pełzaczy i zdobyciu jaj Pełzaczy i po rytuale Przywołania oraz po śmierci Y`Beriona udaj się do tego, kto zlecił ci zadanie [Kruk, Mordrag]. Rozmowa wykaże, że są oni średnio zainteresowani nowinami. Zadanie jednak zostanie wykonane.
Paser dla Fiska
Opis:
Mordrag był paserem Fiska, pośredniczył między handlarzami ze Starego Obozu i Nowego Obozu. Po tajemniczym zniknięciu starego współpracownika prosi nas o znalezienie mu nowego człowieka.
Rozwiązanie :
Porozmawiaj z Mordragiem w Starym Obozie i spytaj się go o drogę do Nowego Obozu, zanim wyjdziecie ze Starego Obozu zaatakuj Mordraga. Gdy go powalisz powiedz mu, żeby nie pokazywał się już w tym miejscu lub dobij go bronią. Zadanie to pojawi się w dzienniku, kiedy Fisk sam do ciebie zagada i przedstawi swój problem podczas przechodzenia w pobliżu jego chaty. Po otrzymaniu zadania skieruj się do Nowego Obozu, tam podejdź bezpośrednio do Sharky`ego i spytaj się go czy nie chciałby zostać paserem Fiska. Po rozmowie udaj się z powrotem do Fiska w Starym Obozie i powiadom go o nowym współpracowniku.
Spotkanie
Opis:
Po zamknięciu Starego Obozu dowiesz się od Diego, że musisz zawiadomić pozostałych przyjaciół o spotkaniu tam gdzie zwykle.
Rozwiązanie :
Powiadom pozostałych.
Lokalizacja wszystkich czterech przyjaciół:
Milten - jest obok mostu w okolicach Północnej Bramy Starego Obozu [za mostem, bliżej Obozu]
Diego - jest na południowy zachód od Południowej Bramy Starego Obozu [w okolicach jaskini, gdzie leżały zwłoki Neka]
Lester - jest w bibliotece, na parterze w Górskiej Fortecy, gdzie pomagał ci odszukać Kamień Ogniskujący
Gorn - kręci się w różnych miejscach, można go spotkać np. w sali z pentagramem, w której urzęduje Saturas, później na drodze do Wolnej Kopalni [kawałek za miejscem, gdzie zwykle Cord trenuje najemników, jeszcze przed skalnym tunelem].
Wygnanie ze Starego Obozu
Opis:
Dowiesz się, że Stary Obóz zamknięto i nie masz po co tam wracać.
Rozwiązanie :
Po poinformowaniu Saturasa o tym, co się wydarzyło w Starym Obozie, Saturas skieruje cię do Lee. Lee znajdziesz na tamie, na drodze: wielka jaskinia - brama. Porozmawiaj z nim. Jeśli wcześniej twoją gildią była któraś z gildii Starego Obozu - masz teraz możliwość dołączyć do Nowego Obozu i zostanie Najemnikiem, bądź Magiem Wody.
Offline
Gość
Kamień Ogniskujący dla Guru
Opis:
Po awansie na Cienia, Szkodnika lub Nowicjusza porozmawiaj z Lesterem z Obozu na Bagnie [Lester stoi niedaleko Głównej Bramy]. Dowiesz się, że Y`Berion chce z Tobą mówić. Y`Beriona znajdziesz w Świątyni, powiedz strażnikowi, że rozmawiałeś z Lesterem. Y`Berion zleci ci odnalezienie Kamienia Ogniskującego, który jest potrzebny do kontaktu ze Śniącym. Otrzymasz mapę z zaznaczoną lokalizacją kamienia.
Rozwiązanie:
Idź zgodnie ze wskazówkami mapy [wyjdź z Obozu na Bagnie, idź drogą w górę, w kierunku Starego Obozu, skręć na pierwszych rozstajach w prawo, obok lasu; idź ścieżką kawałek przed siebie, a jak tylko miniesz po prawej stronie masyw góry, skręć w prawo; teraz prosto wzdłuż masywu - aż ten się obniży]. Na prawo, na płaskiej przestrzeni znajduje się coś na kształt ołtarza. Znajdziesz tam nowicjusza Nyrasa. Porozmawiaj z, nim, a gdy się rzuci na ciebie, pobij go i zabierz mu Kamień Ogniskujący [możesz go zabić albo zostawić - ucieknie w bliżej nieokreślonym kierunku]. Odnieś kamień Y`Berionowi i zażądaj nagrody. Udaj się następnie do Cor Kaloma, porozmawiaj z, nim, po czym zażądaj nagrody również od niego.