#1 2012-01-10 17:36:01

 LordGawaan

Starszy Opiekun Świątyni

4049115
Zarejestrowany: 2011-10-23
Posty: 16
Punktów :   

Zadania z Miasta Khorinis

Ułatwione przyjęcie do klasztoru

Vatras może pomoc w dostaniu się do klasztoru w uproszczonym trybie. W tym celu należy odnaleźć Maga Ognia Darona przebywającego na targowisku. Zleci on nam odnalezienie cennego posążka. Figurka owa weszła w posiadanie goblinów. Udajemy się do jaskini znajdującej się niedaleko gospody Martwa Harpia, na drodze do włości Onara. Jeden z goblinów w niej przebywający będzie miał posążek. Aby zostać dopuszczonym do klasztoru należy jeszcze mieć
owce. W tym celu udajemy się na farmę Onara. Za domem właściciela rozmawiamy z Pepe. Za sto sztuk złota wejdziemy w posiadanie Betty, z którą udajemy się do klasztoru. Warto pamiętać, że owca nie jest tak szybka, jak Bezimienny, więc co chwila należy jej pilnować. Przed bramą klasztoru oznajmiamy Pedrowi, że mamy posążek, dzięki czemu nie musimy płacić tysiąca złotych monet. Posążek oddajemy Goraxowi, którego znajdziemy w jednej z komnat.

Ułatwione przyjęcie do najemników

( moim Zdaniem nie jest to tak łatwe niż normalnie przyjęcie )
Aby zyskać łatwiejszy start wśród Najemników należy porozmawiać z Laresem znajdującym się w porcie. Wyśle on nas do Corda, który przebywa na farmie Onara, po prawej stronie domu właściciela ziemskiego. Najemnik wyśle nas do obozu bandytów znajdującego się na pobliskiej górze. W zamian jednak chce, by spenetrować Górską Fortecę, w której przebywają Bandyci. Strażnikowi orzy bramie podajemy imię Dextera, a następnie rozmawiamy z hersztem bandy. Kiedy ponownie do niego zagadamy rozpocznie się wałka z bandytami, pomaże nam w niej pirat Greg. Teraz wystarczy wrócić do Corda i poinformować go o wykonaniu zadania.


Ułatwione przyjęcie do straży miejskiej

Jeśli zamierzamy w ekspresowym tempie znaleźć się w straży miejskiej, a nie posiadamy nawet obywatelstwa, udajemy się do Laresa. Najemnik opowie
nam o Martinie kwatermistrzu, osobie, która może pomóc szybciej dostać się do straży. Martin będzie chciał abyśmy pilnowali skrzyń w nocy, w których ktoś majstruje. Gdy powrócimy na miejsce o północy natkniemy się na Rangara. Po rozmowie ze złodziejaszkiem udajemy się do gospody Kardifa, by powiedzieć Martinowi, kto grzebie w jego rzeczach. Następnie z listem jaki otrzymamy od kwatermistrza udajemy się do Lorda Andre przebywającego w koszarach miejskich.


Dostawa Baltrama

Zleceniodawca: Baltram po spotkaniu ze Skipem

Handlarz z miejskiego targowiska Baltram wymienia towary z piratami. Jeżeli wcześniej odnaleźliśmy pirata Skipa (przebywa na plaży za miastem), możemy przydać mu się jako kurier. Baltram chce, by ktoś dostarczył przesyłkę dla Skipa i przyniósł za nią trzy butelki rumu. Udajemy się na plaże ponownie, by oddać przesyłkę i wracamy z towarem do Baltrama.

Gdzie są zaginieni ludzie?

Zadanie zaczynamy od rozmowy z Magiem Wody Vatrasem, który przebywa na Placu Świątynnym w Khorins. Poszukiwania należy rozpocząć od Dzielnicy Portowej, z której zniknęło najwięcej ludzi. Należy porozmawiać z Kardifem – gospodarzem portowej tawerny. Ten da nam namiar na sprzedawcę ryb - Halvora, który insynuuje, że ludzie są porywani. W czasie wykonywania zadania można dołączyć do Gildii Złodziei. ( są pod miastem ) Jej przywódczyni Cassia mówi o plaży za miastem. Aby się tam dostać należy płynąć wzdłuż skał zaraz przy wejściu do kanałów. Tam przebywa pirat Skip, który opowie nam co się dzieje z zaginionymi. Podaje on też imię jednego z członków grupy, Dextera, przywódcy bandytów w Khorinis oraz dawnego znajomego z Kolonii, człowieka odpowiedzialnego za listy gończe z facjatą Bezimiennego. Znaleźć go można nieopodal gospodarstwa Onara, na skałach, gdzie znajduje się obóz bandytów. Aby bezpiecznie przejść należy podać imię Dextera strażnikowi na moście. Dexter znajduje się w jednej z chat. Niestety, mimo dawnej znajomości nie obejdzie się bez konieczność zmierzenia się z, nim (przy okazji z reszto bandytów). Dexter będzie miał przy sobie rozkazy od Kruka, które należy pokazać Vatrasowi, by ukończyć zadanie.

Handlarz bronią dla bandytów

W celu przystąpienia do Wodnego Kręgu pomocne może się okazać rozwiązanie zagadki handlarza, który dostarcza broń bandytom. Kwatermistrz Martin, który przebywa w porcie razem z Paladynami opowie nam o szczegółach. Wiadomo, że handlarz jest wpływową osobą i zaopatrzył bandytów w spory zapas uzbrojenia. Bandyci blokują teraz drogi między farmami, należy się, więc tam udać.
Bandyci zaszyli się na moście między farmą Akila, a gospodą Pod Martwą Harpią. Jest ich aż pięciu.. Najlepiej zakupić u Ignaza – alchemika z Dzielnicy Portowej zaklęcie przemiany w smoczego zębacza. W tej formie bez problemu można pokonać bandytów. Przy wozie można znajdują się pałasze oznaczone literą F. Zabieramy jeden i udajemy się w kierunku gospody. Kierujmy się w stronę włości Onara i trzymamy się ściany skalnej. Podążając wzdłuż niej natrafimy w lesie na obozowisko bandytów. Po rozprawieniu się z nimi należy zabrać list potwierdzający dostawę, pierścień gildii morskich Araxos oraz list pożegnalny Luci, który przyda się w trakcie wykonywania innego zadania. Mając wszystkie dowody można udać się z powrotem do Khorins. Za, nim jednak powrócimy się do Martina, warto odwiedzić Fernando, którego znajdziemy w Górnym Mieście. Z dowodami meldujemy się u Martina, a następnie u Vatrasa.


Kamienne tablice

Magowie Wody prowadzą badania nad starożytną kulturą Budowniczych i kupią każdą kamienną tabliczkę. Zajmuje się tym Vatras w Khorins. Do dziesięciu oddanych tabliczek zapłaci miksturami. Później trwale będzie podnosił manę Bezimiennego, co jest bezcenne dla Magów Ognia.

Mniej więcej tak wyglądaj i są po rozrzucane po całej wyspie.
http://republika.pl/blog_ux_3444304/3982567/tr/kaminnatabliczka7mf.jpg


Lucia

Bromor, właściciel Czerwonej Latarni stracił jedną ze swoich dziewczyn. Lucia znikneła bez śladu, zabierając Bromorowi jego złotą misę Lucia wedle podejrzeń uciekła z jednym z klientów – Elvrichem, czeladnikiem stolarza Thorbena. W istocie zostali porwani i rozdzieleni. Lucia zostawiła list w jednym z obozów Bandytów, ( powiązanie z Zadaniem Handlarz bronią dla bandytów ).Nie ma jej już w Khorins, wraz z bandytami udała się do Jarkendaru, gdzie dopiero tam będziemy mogli ją odnaleźć. W późniejszej części rozgrywki spotkamy ją w Dolinie Budowniczych, w obozie bandytów.

Pomoc dla Laresa

( Zadanie Portal lub wskazanie drogi do Najemników )
Aby wyruszyć z Laresem należy załatwić mu zastępstwo w Dzielnicy Portowej. W tym celu Lares daje swój pierścień z akwamarynem i kieruje Bezimiennego na targowisko. Tam jeden z kupców Baltram – członek Kręgu może zastąpić Laresa w porcie. Do czasu przystąpienia do Kręgu można zachować pierścień Laresa. Później należy mu go oddać.

Wiadomość

( dostaniemy po wykonaniu zadania z Dexter'em )
Vatras wręczy nam list do Saturasa, o, którego w późniejszym etapie gry upomni się przywódca Magów Wody.

Problemy ze strażą

Rybak Farim ma problemy ze strażnikami miejskimi, którzy „konfiskują” jego ryby. Aby się to więcej nie powtórzyło należy porozmawiać z Martinem, kwatermistrzem stojącym nieopodal skrzyń. Następnie powrócić do Farima z dobrymi wiadomościami.

Czeladnik z Khorinis

Chcąc terminować u jednego z mistrzów w Khorinis, musisz tak długo przekonywać wszystkich czterech, aż wyrażą swoją zgodę. W tym celu wypełnij następujące zadania: ,,Futra Dla Bospera", ,,Błogosławieństwo Bogów", ,,Matteo i Gritta" oraz ,,Wielkie Wyzwanie". Z alchemikiem Constantino wystarczy, że tylko porozmawiasz, chyba że chcesz pobierać dla niego nauki. Najlepiej chyba jest zostać czeladnikiem u wytwórcy łuków - Bospera. Dzięki temu będzie mu można sprzedawać futra upolowanych zwierząt za nominalną cenę, co znacznie wzbogaci twoją ilość złotych monet. Umiejętności kowalstwa i tworzenia mikstur będzie można nauczyć się od innych osób.

Członek straży miejskiej

Zaraz po wejściu do miasta zaczepi cię paladyn Lothar. Porozmawiaj z, nim i wyciągnij od niego wszystkie dostępne informacje. Aby Lord Andre przyjął cię do straży miejskiej, musisz być mieszkańcem miasta, a więc zostać czeladnikiem u jednego z mistrzów (Patrz ,,Czeladnik z Khorinis"). Drugim sposobem na zostanie strażnikiem jest rozpracowanie gildii złodziei -, kiedy już to uczynisz, idź po prostu do Lorda Andre, by ubiegać się o posadę -, ale, wtedy ominie cię kilka ciekawych zadań do wykonania.

Błogosławieństwo Bogów

Żeby zyskać sympatię Thorbena, musisz otrzymać błogosławieństwo bogów. Odwiedź Vatrasa w świątyni oraz Dagora na targowisku i poproś obu, aby udzielili ci swojego błogosławieństwa, następnie wróć do Thorbena i porozmawiaj z, nim.

Futra dla Bospera

Chcąc zatrudnić się u Bospera, musisz najpierw udać się na polowanie i przynieść mu sześć wilczych skór. W tej okolicy nie trudno znaleźć wilki. Kiedy już będziesz miał skóry, zostaniesz przyjęty. Możesz skorzystać z pomocy kręcącego się w pobliżu Bartoka i wybrać się z, nim na polowanie.

Matteo i Gritta

W zamian za swoją pomoc, Matteo każe ci ściągnąć dług Gritty - córki Thorbena. Porozmawiaj z nią i zaproponuj, że spłacisz jej dług - możesz też zabrać jej pieniądze. Oddaj złoto Matteo i porozmawiaj o tym z Thorbenem


Zioła dla Constantino

Żeby zatrudnić się u Constantino jako czeladnik, musisz mu przynieś wszystkie zioła, których spis od niego otrzymasz. Jeżeli porozmawiasz z kupcem Zurisem, to dostaniesz od niego wskazówki, gdzie możesz je znaleźć. Większość ziół rośnie na lewo od północnej miejskiej bramy. Najtrudniej będzie znaleźć szczaw królewski, którego najbliższy egzemplarz rośnie za kamiennym kręgiem przy farmie Loberta. Kiedy zbierzesz już wszystkie zioła - Constantino zgodzi się Cię zatrudnić.

Bandyci w latarni morskiej Jacka

Na nadbrzeżu siedzi latarnik Jack, którego bandyci wypędzili z jego latarni. Na miejscu czeka na ciebie trzech zbirów, zaopatrzonych między innymi w łuki, a walka z nimi będzie nie lada wyzwaniem. Kiedy już się z nimi uporasz i przeszukasz latarnię, idź z powrotem do Jacka, by zainkasować swoją nagrodę.

Afera z zielem

Lord Andre poprosi cię o położenie kresu handlowi zielem w porcie. Wysłuchaj najpierw co ma ci do powiedzenia Mortis. Następnie Udaj się do dzielnicy portowej i porozmawiaj z karczmarzem Kardifem. Zdejmij zbroję strażnika, idź do ,,Czerwonej Latarni'', poproś wykidajłę o zioła, a kiedy odmówi - wejdź do środka. Porozmawiaj z właścicielem przybytku, wydaj 50 sztuk złota, żeby się zabawić i idź z Nadją na górę - tam poproś ją o bagienne ziele i zapłać jej za wiadomość 50 sztuk złota. Następnie idź z powrotem do bramkarza i porozmawiaj z, nim, ale nie wyjawiaj, że źródłem twoich informacji jest Nadja. Kup łodygę bagiennego ziela i wróć do Lorda Andre, by zdać mu sprawozdanie z wydarzeń.

Kupieckie złoto

Porozmawiaj z Jorą na targowisku, a ten wyjawi ci, że Rengaru ukradł mu sakiewkę ze złotem. Zaczep stojącego w pobliżu Rengaru i ścigaj go, kiedy zacznie uciekać. Jak go złapiesz, odbierz mu 50 złotych monet, ale nie wydawaj go strażom. Oddaj pieniądze kupcowi, a ten zdradzi ci ważne informacje dotyczące złodziej., gdy nie będziesz chciał wstąpić do gildii, możesz poinformować Lorda Andre o złodzieju i zgarnąć nagrodę za przestępce.

Eksperyment

Ignaz zleci ci przetestowanie wynalezionego przez siebie zaklęcia zapomnienia. Użyj go na tym, kogo przed chwilą pobiłeś. Pamiętaj, aby nie było żadnych świadków tego wydarzenia. Kiedy już rzucisz zaklęcie, idź z powrotem do Ignaza. Będziesz mógł nauczyć się od niego przepisów na tworzenie kilku mikstur.

Fałszywy posłaniec

Idź do gospody ,,Pod Kuternogą" i porozmawiaj z Kardifem., który skieruje cię do Nagura. Ten z kolei każe zatrudnić ci się jako posłaniec u Baltrama (zdradzi też, że to on załatwił poprzedniego) i zatrzymać przesyłkę, którą ten rozkaże ci przynieść. Gdy nie będziesz chciał wstąpić do gildii, możesz poinformować Lorda Andre o bandycie i otrzymasz, za to nagrodę. Wynajmij się jako posłaniec u Baltrama na targowisku, udaj się na farmę i odbierz paczkę od Akila, a następnie dostarcz ją Nagurowi.

Informacje dla Garvella

Garvell nadzoruje budowę statku w porcie i bardzo niepokoi się zaistniałą sytuacją. Poprosi cię o dostarczenie informacji na temat orków i paladynów. Na pierwszy temat porozmawiaj z Rangarem na Placu Wisielców, stawiając mu wcześniej piwo. O paladynach opowie ci Lord Andre, jak już przyłączysz się do straży. Wróć do Garvella i opowiedz mu, czego się dowiedziałeś.

Krwawe puchary
( Gildia złodziej )
Twoim zadaniem będzie odszukać i przynieść sześć ukrytych w górnym mieście krwawych kielichów. Pierwszy kielich znajduje się w skrzyni na pierwszym piętrze domu Gerbrandta. Drugi kielich trzyma w swojej skrzyni lichwiarz Lehmar - możesz go ukraść albo posłużyć się znalezionym w domu Lutero wekslem wystawionym przez Lehmara. Trzeci kielich możesz ukraść ze skrzyni w domu obok sklepu Salandrielsa - klucz do skrzyni znajdziesz na kominku. Czwarty kielich zdobędziesz w domu Valentino - najpierw ukradnij właścicielowi klucz (jest częstym gościem w karczmie Coragona), a następnie otwórz tajną skrytkę, poruszając poluzowaną lampą na pierwszym piętrze domu. Teraz wystarczy tylko otworzyć skrzynię znajdującą się w skrytce. Kolejny kielich odnajdziesz w domu sędziego w tajemnym pomieszczeniu, do którego możesz się dostać używając tarczy obok kominka na piętrze - klucz do skrzyni zawierającej kielich będziesz musiał ukraść sędziemu. Ostatni kielich stoi na komodzie w domu gubernatora Lariusa, w pokoju, w którym ten przebywa. Na koniec dddaj wszystkie kielichy Cassii.

Łuk Bospera

Bosperowi ukradziono łuk. Dowiesz się, że złodziei, który to uczynił, uciekł do dzielnicy portowej i wskoczył z nabrzeża do wody. Możesz wykonać to zadanie, kiedy już uzyskasz wstęp do gildii złodziei. Łuk znajduję się razem ze srebrem karczmarza Coragona w skrzyni, w korytarzu na lewo od wejścia do systemu kanalizacji.

Miecz Alrika

Jeśli zmierzysz się w walce z Alrikiem możesz wygrać trochę pieniędzy. Po zwycięskiej walce przegrany zdradzi ci, że musiał sprzedać swój miecz kupcowi Jorze i chętnie będzie z tobą jeszcze raz walczył, pod warunkiem , że odzyskasz jego dawną własność. Odkup miecz od Jory i zwróć Alrikowi, a będziesz się mógł u niego podszkolić w walce bronią jednoręczną.

Najazdy bandytów

Od handlarza bronią, Hakona dowiesz się, że został napadnięty przez bandytów. Strażnik Pablo, stojący w pobliżu, zna więcej szczegółów. Bandytów znajdziesz w jaskini w pobliżu farmy Akila. Po ich zabiciu nie zapomnij zabrać faszerowanej ryby, w środku, której znajdziesz widomość. Możesz o niej porozmawiać z handlarzem ryb lub wydać pasera Lordowi Andre bądź nic nie mówić i w ten sposób zyskać sympatię gildii złodziei. Nie zapomnij na zakończenie porozmawiać z Hakonem.

Problemy na farmie Lobarta

Po załatwieniu sprawy ziela, Lord Andre wyślę cię, byś pomógł Lobartowi. Farmer poprosi cię o usunięcie z jego pola bestii. Kiedy pozbędziesz się szkodników, porozmawiaj z Lobartem i Lordem Andre.

Pazury zębacza

Handlarz Lutero poprosi cię, abyś dostarczył mu pazury wyjątkowego zębacza. Kiedy już udasz się do Górniczej Doliny, koniecznie porozmawiaj z Bilgotem, którego spotkasz przy kopalni magicznej rudy. Powie ci, gdzie takiego zębacza znaleźć. Za wykonanie zadania najemnika i strażnika czeka nagroda w postaci cennego pierścienia. Lutero wskaże magowi lokację i da klucz do skrzyni, gdzie znajduje się magiczna runa.

Pierścień Constantina

Kiedy już przyłączysz się do Gildii Złodziei, otrzymasz zadanie, w którym będziesz musiał ukraść pierścień Constantina. Zakradnij się do jego domu nocą, kiedy będzie spał i zabierz pierścień ze skrzyni. Następnie zanieś go Cassii.

Szalony Fellan

Alwin poprosi cię, abyś przekonał Fellana, by ten przestał hałasować. Porozmawiaj z Fellanem, który tak długo będzie stukał młotkiem, dopóki nie dostanie porcji cięgów. Po tej nauczce Fellan przystanie na twoją propozycję i uspokoi się. Wróć do Alwina po pieniądze i punkty doświadczenia.

Wielkie wyzwanie

Harad zażąda, abyś zabił orka i przyniósł mu jego broń. Orka znajdziesz na prawo od południowej bramy miejskiej. Jednakże, jeśli zadanie tą jest dla ciebie za trudne możesz skorzystać z łatwiejszego sposobu. W jednej z jaskiń na północ od wschodniej bramy leży lekki topór orków. Zabierz go i zanieś Haradowi.

Hordy Elitarnych Orkowych Wojowników

Kiedy wrócisz z Górniczej Doliny, niedaleko za bramą przy mostku spotkasz herszta orków - zabij go i zabierz mu pierścień. Porozmawiaj z Lordem Hagenem i poinformuj go o inwazji. Hagen poprosi o przyniesienie mu wszystkich pierścieni należących do hersztów orków i wskaże ich przepuszczalną lokalizację. Pułkownika orków znajdziesz w jaskini na zachód od bramy miasta -, kiedy go już zabijesz, zabierz mu pierścień i mapę oraz zdaj sprawozdanie Ingmarowi. Otrzymasz polecenie zabicia wszystkich hersztów orków (miejsca ich stacjonowania znajdziesz na znalezionej mapie). Nie zapomnij oddać Lordowi Hegenowi pierścieni, a zyskasz sporo złota i jeszcze więcej punktów doświadczenia.


http://img23.imageshack.us/img23/3154/dragonno.gifhttp://img6.imageshack.us/img6/7104/dragocn.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gromostrow.pun.pl www.gitarzysci.pun.pl www.kmboss18.pun.pl www.hogwartgra.pun.pl www.ewf-e-fed.pun.pl