#1 2012-01-10 17:38:10

 LordGawaan

Starszy Opiekun Świątyni

4049115
Zarejestrowany: 2011-10-23
Posty: 16
Punktów :   

Zadania poza głównymi miejscami

Zioła dla Constantina

Spotykamy Lestera, tak jak w Gothicu 2 i pytamy się go jak dostać się do miasta? On daje ci misje, dostarczenia ziół dla Alchemika Constantina. Zbieramy 10 ziół tego samego rodzaju, dajemy strażnikowi przed brama, misja wykonana.

Stara chata Cavalorna

Na drodze z wieży Xardasa do miasta spotkamy Cavalorna. Jeżeli poinformujemy go, że celem naszej podróży jest powrót do Górniczej Doliny, poprosi nas
sprawdzenie, czy jego dawna chata jescze istnieje. Zadanie to można wykonać dopiero w drugim rozdziale. Będąc już w Górniczej Dolinie nie będzie problemu ze znalezieniem chaty, gdyż odnajdziemy ją podczas wykonywania zadania dla Garonda. Znajduje się ona przy jaskini w której znajduje się paladyn Marcos. W chacie znajduje się sakiewka Cavalorna, którą należy mu zwrócić.

Bandyci Cavalorna

Myśliwy Cavalorn został napadnięty przez bandytów. Ich łupem padł list do Magów Wody, który możemy wraz z myśliwym
odzyskać. Za nim jednak cokolwiek się stanie, warto porozmawiać z bandytą przy schodach. Odpowiednio przeciągając rozmowę, można będzie ostrzec go przed Cavalornem. Teraz można wrócić do myśliwego i ruszyć na rozprawę z bandytami.

Magowie Wody

Zleceniodawca: Cavalorn

Podczas rozmowy z Cavalornem zapytajmy o Magów Wody. Jak się okazuje wszyscy oni znajdują się w ruinach na wschodzie wyspy. Aby dowiedzieć się więcej należy porozmawiać z Vatrasem, Magiem Wody z Khorins. Zleca on dostarczenie ornamentu Laresowi, ten z kolei musi go zanieść Saturasowi w ruinach. Korzystając z okazji można się z nim zabrać.
Po dołączeniu do Wodnego Kręgu Vatras za pośrednictwem Bezimiennego dostarczy list polecający do Saturasa, dostarczenie którego oznaczać będzie zakończenie zadania.

Wodny Kręg

O istnieniu Wodnego Kręgu dowiemy się od Cavalorna, który na początku zostaje napadnięty przez bandytów. Aby dołączyć do Kręgu należy pomóc Cavalornowi oraz porozmawiać z Magiem Wody – Vatrasem, który przebywa w Khorins, oraz oddać mu przesyłkę którą pierwotnie miał dostarczyć myśliwy. Członkiem Wodnego Kręgu można zostać dopiero po dostaniu się do jednej z gildii, dostarczeniu wiadomości Xardasa do Lorda Hagena, oraz wypełnieniu jednego z dwóch zadań zleconych przez Maga Wody.
Gdy wszystkie warunki zostaną wykonane Vatras zdradza miejsce spotkania członków Kręgu. Daje on również pierścień z Akwamarynem – znak rozpoznawczy. Spotkanie odbędzie się w kwaterze głównej Kręgu – Gospodzie pod Martwą Harpią, znajdującą się między klasztorem Magów Ognia i włościami Onara. Otrzymamy zbroję Wodnego Kręgu, oraz broń – pikę. Jako oficjalny członek Kręgu należy zameldować się u Vatrasa, by zakończyć zadanie.

Człowiek z opaską na oku ( będziemy nie raz go spotykać więc będę dawał w częściach opis zadania )

Przed bramami miasta można spotkać tajemniczego człowieka pragnącego za wszelką cenę dostać się do miasta Khorins. Odrzuca on możliwość wejścia za pokazaniem glejtu, otrzymanego wcześniej od Canthara. Nie chce dać łapówki i nie korzysta z pomysłu zbierania ziół. Jedynym sposobem jest oddanie mu stroju roboczego, który możemy kupić, lub ukraść z pobliskiej farmy Lobarta.

Część 2.

Przechodząc nieopodal tawerny Martwa Harpia między klasztorem Magów Ognia i włościami Onara, ponownie spotkamy Grega. Należy udać się z nim do jednej jaskini i przynieść mu zakopany przez niego w niej łup. Jaskinia jest opanowana przez gobliny, dlatego lepiej uważać. Sakiewka znajduje się w miejscu oznaczonym czerwonym krzyżykiem, aby kopać potrzebny jest kilof. Po zwróceniu Gregowi jego własności powie nam, że w okolicy zakopał więcej swoich łupów. Aby je odnaleźć trzeba się udać:
1. Na wyspę pobliskiego jeziora, gdzie w zaroślach znajdziemy czerwony krzyżyk. ( oraz Topielec )
2. Do małej kotliny przy kamiennych schodach, gdzie nieopodal obozują bandyci. Krzyżyk znajduje się wśród drzew, przy skałach. ( tu stoczymy walkę z kilkoma ścierwojadami )
3. Za stodołę farmera Bengara. Farma znajduje się na płaskowyżu.
4. W pobliże dwóch wodospadów ( tu napotkamy dwuch Topielców )
Greg czeka na skrzyżowaniu dróg między farmą Onara i farmą Sekoba. Oddajemy mu jego rzeczy.

Część 3.

Następne spotkanie z Gregiem odbędzie się w kryjówce bandytów na skałach za farmą Onara. Kiedy ci zaatakują nas Greg pomoże nam w walce. Po rozprawieniu się z bandziorami dowiemy się, że Greg jest przywódcą piratów ukrywających się w niezbadanej części wyspy



Jedzenie dla Constantina

W dolince na południe od posiadłości Onara znajdziesz myśliwego Groma. Kiedy z nim porozmawiasz, okażę się, że jest głodny. Przynieś mu mleko, chleb i szynkę, a zdobędziesz trochę punktów doświadczenia oraz będziesz mógł się od niego nauczyć sztuki oprawiania zdobyczy.

Zioła dla Thekla

Po tym, jak spuścisz lanie Bullko, kucharka Thekla poczęstuje cię gulaszem. Jak będziesz chciał więcej, wyśle cię do uzdrowicielki Sagitty po zioła. Udaj się do Sagitty i przynieś zioła Thekli, a otrzymasz kolejną porcję smakowitego posiłku.

Patelnia dla Hildy

Hilda zleci ci zakup patelni od wędrownego handlarza. idź do obwoźnego kupca Canthara i kup patelnię, którą następnie zanieś Hildzie.

Bandyci na farmie Lobarta

Bandyci wciąż kradną rolnikowi owce. Znajdziesz ich w jaskini w pobliżu miejsca, gdzie na początku gry spotkałeś bandytę na drodze od Xardasa do miasta (może to być jednak trudny orzech do zgryzienia na tym etapie gry i chyba warto wpierw zaopatrzyć się w jakąś lepszą broń). Kiedy już uporasz się z bandytami porozmawiaj z Lobartem.

Bimber

Porozmawiaj z braćmi Egillem i Ehnimen na farmie Akila, a następnie doprowadź między nimi do kłótni i poczekaj aż się pobiją. Nie pozwól żeby ktoś inny włączył się do bójki (co jest dosyć trudne), bo skończyć się to może śmiercią jednego z braci. Zaczep teraz Ehnima, który wyjawi ci, że Vino ma w jaskini na północ od farmy Akila gorzelnię. Wejście jest zamknięte zardzewiałą kratą i żeby ją otworzyć, musisz kupić od niego łój kretoszczura do nasmarowania zardzewiałego kołowrotu.

Do dna

Porozmawiaj z Randolphem pracującym na farmie Akila. Powie ci, że w gospodzie ,,Pod Martwą Harpią" niejaki Rukhar wyzywa ludzi na pojedynki w piciu piwa. Randolph podejrzewa go, że doprawia innym piwo alkoholem. Idź do gospody, podmień w skrzyni stojącej obok kontuaru butelkę ginu na butelkę wody. Porozmawiaj z Rukharem o konkursie i zaproponuj na swojego zawodnika Rundolpha (Obstawiając maksymalną stawkę), po czym wróć do Randolpha i zaoferuj mu pieniądze, żeby mógł wziąć udział w pojedynku. Zjaw się w karczmie po wygraną dopiero, jak miną dwa dni, bo obaj zawodnicy mają nieprzeciętnie mocne głowy i jeszcze mocniejsze pęcherze.

Farmer w potrzebie

Najemnicy grożą farmerowi Akilowi. Idź do jego domu i porozmawiaj z obydwoma strażnikami; wybuchnie walka, ale współpracownicy farmera przyjdą ci z odsieczą. Porozmawiaj z Akilem, a zadanie dobiegnie końca.

Kusza Dragomira

Dragomir ma swoje obozowisko niedaleko gospody ,,Pod Martwą Harpią". Powie ci, że zgubił swoją ulubioną kuszę - znajdziesz ją w kamiennym kręgu na północy, niedaleko legowiska Czarnego trolla. Uważaj na mocnych przeciwników. Wróć z kuszą do Dragomira po nagrodę. Pomoże ci również zwiększyć twoje umiejętności w strzelaniu z kuszy.

Leniwy farmer

Zostaniesz zaczepiony przez Bronko, którego znajdziesz w pobliżu farmy Sekoba. Możesz mu zapłacić 5 sztuk złota. Idź porozmawiać o Bronko z Tillem, synem Sekoba, który poprosi cię, żebyś zagonił go do roboty. Wróć do Bronka i postrasz go najemnikami albo sprowokuj do walki. Jeżeli zdecydujesz się go pobić, porozmawiaj z nim, kiedy ten już się podniesie. Następnie wróć do Tilla po nagrodę.

Prychająca istota

Myśliwy Gaan w pobliżu wejścia do Górniczej Doliny ma zmartwienie - nie może polować, bo w okolicy grasuje dziwny i niebezpieczny potwór. Podejmij się wykonania tego zadania, a bestie znajdziesz na polanie za wodospadami. Po jej zabiciu wróć do Gaana, który będzie mógł cię wiele nauczyć na temat oprawiania zabitej zwierzyny.

Słoneczny Aloes

Sagitta, zielarka mieszkająca w jaskini niedaleko farmy Onara wyśle cię na poszukiwanie słonecznego aloesu. Znajdziesz go na północnym-wschodzie przy jaskini czarnego trolla. Zabierz ziele do Sagitty. Będziesz mógł się od niej teraz nauczyć sztuki przygotowania mikstur.

Ucieczka Rosi

Przy drodze, na północ od farmy Sekoba spotkasz Rosi. Powie ci, że już nie mogła wytrzymać z mężem i uciekła z domu. Poprosi cię o odprowadzenie w bezpieczne miejsce. Paladyn będzie musiał eskortować ją do Khorinis, mag do klasztoru, a najemnik na farmę Onara.


http://img23.imageshack.us/img23/3154/dragonno.gifhttp://img6.imageshack.us/img6/7104/dragocn.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.ewf-e-fed.pun.pl www.gromostrow.pun.pl www.supergra-bakugan.pun.pl www.gitarzysci.pun.pl www.kmboss18.pun.pl