#1 2012-01-13 00:20:35

 LordGawaan

Starszy Opiekun Świątyni

4049115
Zarejestrowany: 2011-10-23
Posty: 16
Punktów :   

Górnicza Dolina

Klątwa Bilgota

Powiedzieć Bilgotowi, że przybywasz z zamku,a on poprosi cię o pomoc w wydostaniu się z doliny. Jeśli się zgodzisz wyjawi ci miejsce pobytu przywódcy zębaczy. Po zakończeniu zadania dla Garonda, wróć po Bilgota i odeskortuj go do wyjścia z doliny.

Kopacze i ruda

Za nim Garond zgodzi się dać ci raport dla Lorda Hagena, będziesz musiał odwiedzić kopalnie i zdać sprawozdanie na temat wydobytej rudy. Dostaniesz od niego mapę Górniczej Doliny, na której zaznaczono wszystkie trzy kopalnie. Przed wyruszeniem w drogę porozmawiaj jeszcze z Oriciem i Parcivalem. Skieruj się najpierw do kopalni na zachód od zamku. Jak już do niej dotrzesz, wejdź do środka i porozmawiaj z Grimesem, który powie, że Marcos zabrał skrzynie z rudą i skieruję cię w odpowiednim kierunku. Przejdź przez rzekę i udaj się na wschód do jaskini, gdzie spotkasz Marcosa - poprosi on o pomoc oraz udzieli ci potrzebnych informacji. Udaj się teraz na południe, do drugiej kopalni. Kiedy już wykonasz zadanie z zębaczami dla Fajetha, ten złoży ci odpowiedni raport. Trzecia kopalnia znajduję się w kierunku wschodnim, ale nie zastaniesz tam nikogo żywego, za wyjątkiem całego stada pełzaczy. Załatw wszystkie bestie i przeszukaj ciało paladyna Silvestra. Znajdziesz przy nim list, który pozwoli ci zorientować się w sytuacji. Idąc w kierunku północnym odkryjesz wejście do dolinki, spotkasz tam Diego, który poinformuję cię, co stało się z rudą wydobytą przez ludzi Silvestra. Teraz możesz już wrócić do zamku i zdać relację Garondowi.

Mięso

Kowal Parlaf opowie ci o skąpych racjach żywnościowych wydzielanych przez Engora i skieruję cię do niego. Ten poinformuje cię, że kończą się im zapasy i poprosi o dostarczenie dwudziestu czterech kawałków mięsa albo innego dowolnego asortymentu masarskiego. Jeżeli nie jesteś odpowiednio zaopatrzony, będziesz musiał wybrać się na polowanie. Po wręczeniu mięsa zarobisz trochę punktów doświadczenia.

Pierścień Tengrona

Rycerz Tengron da ci pierścień, który powinieneś przekazać Udarowi. Pełni on straż na murach nieopodal miejsca, którym dostałeś się do zamku.

Polowanie na zębacze

Jeżeli grasz strażnikiem, paladyn Fajeth każe ci najpierw pozbyć się zębaczy, zanim zda ci sprawozdanie (chyba, że jesteś magiem, wtedy grzecznie cię o to poprosi, a najemnikowi zapłaci). Przedtem porozmawiaj jeszcze z Bilgotem, który zdradzi ci więcej informacji, jeśli obiecasz wyprowadzić go z Górniczej Doliny. Pięć sztuk zębaczy szwenda się niedaleko, przy małym jeziorku, trzy następne łażą po skale ponad kopalnią, a przywódcę znajdziesz na prawo od starej wieży strażniczej. Pozbądź się ich i zamelduj o sukcesie Fajethowi.

Pomoc dla Marcosa

Kiedy znajdziesz paladyna Marcosa obiecaj mu, że sprowadzisz pomoc. Porozmawiaj na jego temat z Garondem.

Uratować Gorna

Spotkaj się z magiem Miltenem (w starym klasztorze mieszczącym się na przeciwko kuźni), który poinformuje cię, że Gorn nieźle narozrabiał i wylądował w więzieniu. Udaj się do Garonda i porozmawiaj z nim na temat uwolnienia Gorna - będzie to dosyć kosztowne, ale uda ci się go wykupić. Dostaniesz klucz do drzwi więzienia od strażnika Gerolda. Wejdź do środka, podnieś kratę w ostatniej celi po prawej stronie i porozmawiaj z Gornem.

Złe wieści

Na drodze do starego obozu spotkasz Jergana, który powie ci, jak najłatwiej dostać się do zamku. Poprosi cię o przekazanie wiadomości Oricowi na temat śmierci jego brata. Orica za dnia znajdziesz w kwaterze Garonda, a nocą w środkowym pokoju na górnym piętrze.

Złoto dla Brutusa

Porozmawiaj z Brutusem, który w zamku pełni funkcję kata. Powie ci, że jego pomocnik uciekł z sakiewką zawierającą 200 złotych monet oraz kilkoma innymi dobrami. Jeśli go odszukasz i przyniesiesz złoto Brutusowi (albo zapłacisz ze swojej kieszeni), podniesie on twoją siłę. Ciało pomocnika Brutusa leży trochę na północ od miejsca w którym spotkałeś Jergana.

Złoto Diega

Spotkasz Diega w pobliżu wejścia do górnego miasta. Stary druh poprosi cię żebyś przyniósł mu jego złoto z Górniczej Doliny. Znajduję się ono na kamieniu przy jeziorku, w miejscu gdzie niegdyś znajdował się plac wymian(tam gdzie zaczynałeś Gothic 1). Oddaj złoto a dostaniesz punkty doświadczenia i nowe zadanie "Sprawa Diega".

Amulet Angara

W zamku spotkasz Angara, zmartwionego utratą ulubionego amuletu. Zaproponuj mu swoją pomoc, a poinformuję cię, że zgubił amulet na południu, nieopodal kamiennego grobowca oraz że wyrusza w tamte strony na poszukiwania. Kiedy tam dotrzesz porozmawiaj z Angarem, a następnie rozpraw się z zamieszkującą grobowiec bandą szkieletów i jednym duchem maga, który posiadającym zgubiony amulet. Oddaj amulet Angarowi.

Dwa lodowe olbrzymy dla Sylvia

Po drodze do zamarzniętej krainy spotkasz Sylvia. Porozmawiaj z nim, a zaproponuje ci, żebyś pozbył się dwóch lodowych golemów pilnujących wejścia. Są one bardzo niebezpieczne, gdyż potrafią zamrozić przeciwnika. Po załatwieniu strażników wróć do Sylvia i zdaj mu relację z wykonanego zadania.

Głód

W związku ze zmniejszenie racji żywnościowych w zamku panuje głód, który najdotkliwiej doskwiera pilnującemu więzienia Geroldowi. Umów się z nim, że dostarczysz mu żywność nocą w siedzibie magów. Nakarm głodnego do syta, a oprócz punktów doświadczenia dostaniesz od niego trochę złota.

Hosh-Pak

Porozmawiaj z Oriciem, który poprosi cię o zabicie jednego z przywódców orków, szamana Hosh-Paka. Będziesz też mógł w trakcie tej rozmowy poprosić Orika o wyposażenie i nie omieszkaj z tego skorzystać, gdyż zaoferuje ci do wyboru kilka bardzo ciekawych przedmiotów. Namiot Hosh-Paka znajdziesz na wysokim klifie na południe od zamku. Na koniec zdaj raport Oricowi z wykonanego zadania.

Jan i kuźnia

Jan, łowca smoków i dawny kowal, chętnie podjąłby się pracy w kuźni. Niestety, paladyn Parcival nie wyraża na to zgody. Porozmawiaj z Paracivalem, a gdy ten nadal będzie oponował, przedstaw sprawę Garondowi i poręcz za Jana, a uzyskasz zgodę kapitana. Następnie zanieś kowalowi dobrą wiadomość.

Kradzież

Paladyn Keroloth twierdzi, że jeden z łowców smoków ukradł mu sakiewkę. Znajdziesz ją na ziemi niedaleko ławki, gdzie przesiaduje Jan.

Miecz Ferosa

Feros, łowca smoków, powie ci, że zgubił swój miecz. Znajdziesz go na wysokim klifie na południe od zamku, nieopodal namiotu Hosh-Paka. Po znalezieniu zguby zwróć ją właścicielowi.

Muszę się stąd wydostać

Myśliwy Talbin ma już po dziurki w nosie Górniczej Doliny i gdy z nim porozmawiasz, zacznie uciekać w stronę przełęczy. Dotrzymaj mu towarzystwa, dopóki się nie zatrzyma i wtedy ponownie z nim porozmawiaj i zaproponuj pomoc. Ponieważ nie będzie chciał iść przez tunel, którym tu się po raz pierwszy dostałeś, wróć do wyjścia z przełęczy, przy okazji oczyszczając ją z orków. Na koniec porozmawiaj jeszcze raz z Talbinem, który będzie na ciebie czekał nieopodal bramy.

Paskudna nora

Brutus, kat z zamku, obawia się chrząszczy, które rozpleniły się w jego komnacie. Pozbądź się robaków i poinformuj o tym Brutusa.

Zguba w ciemności

Paladyn Udar z zamku tęskni za swoim kompanem Sengrathem, który pewnej nocy pobiegł w kierunku muru orków w poszukiwaniu zgubionej kuszy. Udaj się na drugą stronę rzeczki, a przy murze natkniesz się na zwłoki Sengratha, przy których znajdziesz kuszę. Wróć do zamku i porozmawiaj z Udarem.


http://img23.imageshack.us/img23/3154/dragonno.gifhttp://img6.imageshack.us/img6/7104/dragocn.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.amoursucre.pun.pl www.pfkclan.pun.pl www.blodcore.pun.pl www.rt1.pun.pl www.sylwester2012.pun.pl