Starszy Opiekun Świątyni
Czarna skóra
Doświadczenie: 750
Kiedy już zostaniesz przyjęty w szeregi najemników (lub zostaniesz strażnikiem albo magiem), zaczepi cię Raoul, który będzie chciał, żebyś mu przyniósł skórę czarnego trolla. Zadania jest bardzo trudne, gdyż troll jest silny i potrafi sprawić nielada problemy. Po zabiciu olbrzyma zanieś skórę Raoulowi, który zaproponuję ci za nią niezłą sumkę.
Cztery wilki dla Pepe
Doświadczenie: 250
Na prawo od domu Onara spotkasz Pepe pilnującego owiec. Pomóż mu rozwiązać problem z wilkami, które porywają mu owce.Cztery wilki znajdziesz w pobliżu opuszczonego obozowiska nieco dalej na północ - zabij je i porozmawiaj z Pepe.
Miecz Roda
Doświadczenie: 125
Najemnikiem Rod twierdzi, że nie zdołasz udźwignąć jego miecza. Aby tego dokonać, musisz mieć minimum 30 punktów siły.
Odpędzić straż
Doświadczenie: 200
Aby zostać przyjętym do najemników, Torlof rozkaże ci pomóc farmerowi Bengarowi, który jest niepokojony przez dwóch członków straży miejskiej. Pogadaj ze strażnikami, a następnie zabij ich (próba przekupstwa jest mało skuteczna i tylko stracisz pieniądze). Porozmawiaj z Bengarem, a potem wróć do Torlofa.
Paczuszka z zielem
Doświadczenie: 300
Najemnikowi Cypherowi ukradziono paczkę bagiennego ziela. Własność znajdziesz w mieście, w portowym magazynie. Magazynu pilnuje strażnik. Kiedy już go wykończysz, zabierz mu klucz i za jego pomocą otwórz skrzynię na zapleczu. zabierz paczkę do Cyphera i zainkasuj nagrodę - to zadanie można również wykonać będąc najemnikiem (Patrz zadanie: ,,Paczka pełna ziela")
Praca dla Wilka
Doświadczenie: 1500
Wilk - jeden z najemników, poszukuje pracy. W rozdziale trzecim Bengar żali się, iż Malak i jego ludzie uciekli z farmy oraz, że potrzebuje kogoś do pomocy. Porozmawiaj z Malakiem, którego znajdziesz w niewielkim wąwozie w pobliżu domu Onara, a następnie porozmawiaj z Wilkiem, który zgodzi się podjąć pracę za 300 sztuk złota (można też wykonać to zadanie nie będąc najemnikiem, ale, wtedy Wilk zażąda za pomoc dużo większej kasy). Na koniec porozmawiaj jeszcze raz z Malakiem i Bengarem.
Skopać tyłek Bullkowił
Doświadczenie: 100
Pepe jest zły na Bullko, gdyż z powodu jego niedbałości znikają owce. Chciałby, aby ktoś z, nim poważnie o tym porozmawiał. Idź do kuchni, gdzie zwykle przebywa Bullko i daj mu nauczkę, a następnie wróć do Pepe, by zdać mu sprawozdanie.
Bennet siedzi w więzieniu
Doświadczenie: 750
Bennet jest oskarżony o zabicie Lothara (możesz się o tym dowiedzieć od Laresa w porcie lub od Hodgesa na farmie Onara). Udaj się do więzienia i porozmawiaj z kowalem. Następnie idź do Lorda Hagena i przeprowadź z, nim na ten temat rozmowę, a on zdradzi ci, kto był świadkiem morderstwa. Porozmawiaj z pisarzem Corneliusem i wydobądź od niego informację. Przeczytaj dziennik, który otrzymałeś i idź z, nim do Hagena, by uwolnić Benneta.
Lokaj sędziego
Doświadczenie: 1100
Po powrocie z Górniczej Doliny porozmawiaj z Lee, który zleci ci dostarczenie dowodów przeciwko sędziemu z Khorinis. Udaj się do miasta i zaproponuj sędziemu swoje usługi. Ten podda cię próbie, każe ci ukraść z podziemi klasztoru święty młot. Kup od Zurisa w mieście zwój z zaklęciem snu, a następnie udaj się do klasztoru i zastosuj je na nowicjuszu pilnującym w podziemiach młota. Możesz teraz bezpiecznie go zabrać i odnieść sędziemu. Jako kolejne zadanie sędzia zleci ci zabicie przywódcy zbiegłych więźniów Morgaharta. Udaj się do jaskini, gdzie mają przebywać zbiegowie i porozmawiaj z nimi - otrzymasz informację, że reszta schroniła się w gospodzie pod ,,Martwą Harpią". Na miejscu dowiesz się, że Morgahard udał się na farmę Onara, znajdziesz go niedaleko domu i w trakcie rozmowy otrzymasz papier obciążający sędziego. Oddaj dokument Lee.
Bajer
Doświadczenie: 200
Dar na farmie Onara chce podnieś swój prestiż u najemników, ale potrzebuje do tego trofeum wojennego zdobytego na orkach. Zaraz za mostkiem znajdziesz herszta orków posiadającego pierścień, który zaniesiesz Darowi, a oprócz punktów doświadczenia dostaniesz do wyboru niezłą kasę lub amulet podnoszący zręczność.
Offline