#1 2012-01-10 17:42:33

 LordGawaan

Starszy Opiekun Świątyni

4049115
Zarejestrowany: 2011-10-23
Posty: 16
Punktów :   

zadania od Magów Wody oraz od gildii Wody

Riordian

Saturas chce się widzieć z Riordianem. Poprosi nas o poinformowanie o tym Maga Wody. Znajdziemy go w głębi krypty.

Kamienie teleportacyjne

Nieopodal bram Khorins wśród drzew w ukrytej jaskini znajduje się kamień teleportacyjny. Jest on strzeżony przez orka i prowadzi do zamkniętych drzwi nieopodal gospody Orlana. Ten po rozmowie da nam klucz do jaskini, skąd przez kolejny kamień można przenieść się do ruin w których przebywają Magowie Wody. Aby zakończyć zadanie należy porozmawiać z Meldarionem, który wręczy klucz do pomieszczenia z ostatnim kamieniem teleportowanym. Następnie wystarczy go przekroczyć.


Portal

Magowie Wody zamierzają otworzyć portal prowadzący do nieznanej części wyspy. Aby tego dokonać potrzebny im jest klucz, który niegdyś podzielono na cztery części i umieszczono w różnych miejscach Khorinis. Nefarius wręczy nam mapę, na której zaznaczono dawne położenie budowli, w których powinny znajdować się ornamenty.

1. W poszukiwanie pierwszego ornamentu należy się udać do farmę Lobarta, za którą jest jeden z kamiennych kręgów. Na miejscu jest już Cavalorn, który dostał to samo zadanie. Aby uruchomić mechanizm, należy nacisnąć trzy przyciski znajdujące się w różnych miejscach na kolejnych kamieniach. Niekiedy są one dobrze ukryte i trzeba kilkukrotnie okrążyć kamienie, za nim się je znajdzie. Kiedy już wciśniemy wszystkie przyciski Cavalorn powie nam, że ktoś już grzebał przy kamieniach, a ornament zabrali Paladyni. Udajemy się do Górnego Miasta i rozmawiamy z Lordem Hagenem, który bez problemów odda fragment klucza.

2. Drugi kawałek klucza do portalu znajdziemy tuż przy farmie Sekoba, w identycznie wyglądającej budowli, jak na farmie Lobarta. Tym razem zaatakuje nas kamienny strażnik. Twardy z niego przeciwnik, jednak z pomocą chłopów z pola nie powinien stanowić problemu.

3. Trzeci ornament znajduje się w lasach za farmą Akila. To bardzo niebezpieczne miejsce do którego nie należy się zapuszczać nie mając odpowiedniej ilości doświadczenia. Możemy zwrócić się o pomoc do Laresa, który pomoże w rozprawieniu się z bestiami z lasu. Ornament znajduje się w kamiennym kręgu, należy go uruchomić naciskając trzy przyciski i pokonując kamiennego strażnika.

Po zdobyciu wszystkich części powracamy do Nefariusa i oddajemy mu fragmenty klucza. Ten wraz z innymi Magami Wody naprawi
ornament, dzięki któremu będzie możliwe otwarcie portalu. Miejsce na umieszczenie klucza znajduje się po jego lewej stronie.



Strażnik Śmierci

Myxir, każe nam teraz udać się do Grobowca Quarhodrona, którego należy przebudzić z martwych, za pomocą tekstu który wręczył nam Myxir. Po przebudzeniu Quarhodrona, musimy odpowiedzieć kolejna na jego pytania:

1.Strażnik Śmierci
2.Wojownik
3.Kapłan
4.Wojownik
5.Mędrzec
6.Uzdrowiciel
7.A skąd ja niby mam to wiedzieć?
Quarhodron powinien być zadowolony.

Strój Bandyty

Od jednego z Magów Wody, dowiadujemy się w jaki sposób, można dostać się do obozu Bandytów. Udajemy się na zachód i spotykamy Jacka Aligatora, który zaprowadzi nas do obozu Piratów. Idziemy na początku, prowadzi nas w ślepy zaułek, zabijamy z nim szczury, wracamy się i idziemy dalej, po drodze spotykamy pirata z którym, warto pogadać. Prowadzi on nas do pewnego Kanionu, zatrzymuje się i mówi, że obóz jest przed Kanionem. Jak już dojdziemy, trzeba zapłacić jednemu typkowi za wejście, możemy wejść do środka, jak mu zapłacimy (kwotę można zmniejszyć, gadając z nim) lub wykonać misje „Wieża” na początku jesteś sam, i musisz wykopać 3 bandytów, najłatwiej będzie ich wybić, z czarów ognia. Jak zrobimy tą misje, płacimy 100 sztuk złota i włazimy, kierujemy się do głównego budynku, z piracką Flagą. Przed wejściem stoi strażnik, którzy nie chcą nas wpuścić do środka. Lejemy go lub jak mamy kasę przekupujemy, zabrać jemu klucz i okraść całą chatę, albo jest też inny sposób, w kanionie jest kopalnie gdzie są pełzacze, jest tam także skarb, po wykopaniu jego znajdujemy księgę Francisa, czytam ja, pokazujemy ją mu i daje nam klucz. Jak wychodzimy, spotyka nas Greg, i wysyła na ciężkie roboty, strażnika Fransisa. Greg daje nam strój Pirata,i każe nam z wybraną drużyną, wybrać się na polowanie, celem mają być Brzytwy. Po wykonaniu tej misji Greg, kieruje nas do jednego ze swoich ludzi, dostajemy strój Bandyty i możemy się udać do Obozu Bandytów.

Relikwia

Saturas daje nam misje, znalezienia śladów starożytnej kultury, musimy po prostu przynieść tablice z grobowca kapłanów Adanosa. Droge i położenie grobowców opisze nam Mag Wody, Riordian.

Domy Pradawnych

Musimy znaleźć wszystkie domy, pradawnych wojowników i kapłanów. Riordian opisze ci dokładnie ich położenie, musisz te domy odnaleźć oraz pozabijać, wszystkie potwory.
Zadanie: Wieża Pracodawca Jeden z Piratów
Wieża piratów, została zajęta przez Bandytów a wszyscy piraci zostali zabici, musisz pójść na południowy – wschód od obozu piratów, oczyścić wieże i wrócić spowrotem do pirata. Najlepiej, jak masz mały level zabij ich z daleka, kusza, łuk lub czary.

Kamienie Ogniskujące

Od Maga Wody dowiadujemy się o aktywacji piedestałów teleportacjach. Mówi nam żebyśmy, spróbowali je aktywować. Na początek daje nam jeden z kamieni. Kamienie, które znajdziemy oraz ten, który mamy wstawiamy do portalu do nowego świata. Kładziemy kamień na piedestał a on się aktywuje. Teraz musimy znaleźć pozostałe kamienie, oto miejsca ich położenia:
-Świątynia na Środku Mapy
-Kanion
-Bagna
-Obóz Bandytów
-Południowe zbocza

Uwolnić Zaginionych

W kopalni znajdziemy rozwiązanie misji zaginieni, którzy są w niej uwięzieni. Gadamy ze strażnikami i z jednym z zaginionych o imieniu Patrick. Następnie spotykamy Bloodwena gadamy z nim, zabijamy go i odcinamy głowę, którą pokazujemy dla Thorusa a ten uwalnia zaginionych. Możemy pokazać ją od razu dla strażnika, pilnującego ziomków, wtedy będzie szybciej, uwalniamy ich i misja wykonana. Możemy dostać się dzięki niej, do pomieszczenia kruka gdzie znajdziemy ciężki pancerz strażnika

Świątynia Adanosa (jak ominąć pułapki)

1 pułapka
Przed nami pułapka z kolcami, ale można ją ominąć. Trzeba naciskamy w kolejności guzik, środkowy, ten na lewo i na końcu prawy drzwi się otwierają.

2 pułapka
Podobna do tej pierwszej tylko, że kolce są na ziemi. Wystarczy wybrać odpowiedni korytarz, idziemy pierwszym korytarzem od prawej strony.

3 pułapka
Przed nami zapadające się płytki, musimy stanąć na właściwy, żeby pójść dalej. Musimy wejść na czarne miejsce przy ścianie po lewej i biec jak najszybciej, przeskakujemy opadające zapadnie.

4 pułapka
Przed nami ostatnia pułapka, musimy wybrać właściwą dźwignie. Stajemy na środku zakrwawionego pokoju, gadamy z duchem, który jest niedaleko nas, który nam pomoże, naciśnie, odpowiednią dźwignie. Po otwarciu się drzwi wchodzimy by zgładzić kruka, pomagają mu kamienni Strażnicy ale jak zabijemy kruka, to Strażnicy sami padną, po zabiciu Kruka, teleportujemy się do Saturasa.


http://img23.imageshack.us/img23/3154/dragonno.gifhttp://img6.imageshack.us/img6/7104/dragocn.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.supergra-bakugan.pun.pl www.kmboss18.pun.pl www.gitarzysci.pun.pl www.gromostrow.pun.pl www.ewf-e-fed.pun.pl