#1 2012-01-10 18:05:01

 LordGawaan

Starszy Opiekun Świątyni

4049115
Zarejestrowany: 2011-10-23
Posty: 16
Punktów :   

Klan Młota

Hjalte jest spragniony

+1000 doświadczenia
+3 reputacji w Klanie Młota


Proste zadanie, polega na przyniesieniu Hjalte wódy. Sam trunek bardzo pospolity w całej grze, więc nie powinno być problemu ze znalezieniem.



Hjalte jest głodny

+1000 doświadczenia
+3 reputacji w Klanie Młota


Kolejne bajecznie proste zdanie. Trzeba przynieść Hjalte kawałek pieczonego mięsa. Zdobycie tego, jest również banalne, wystarczy zabić, choćby wilka i upiec mięso przy ognisku.


Orkowie spod mostu

+1000 doświadczenia
+3 reputacji w Klanie Młota


Gdy już wykonamy 2 powyższe zadania, Hjalte powie nam o niezbyt wielkiej grupce orków, która zaszyła się pod mostem przed wejściem do Klanu Młota. Aby się tam dostać, najłatwiej, zejść z wieży, na której stacjonuje Hjalte i zejść po zboczu góry. Orków nie ma zbyt wielu i nie powinni stanowić jakiegokolwiek problemu.


Ketil potrzebuje 12 skór bizonów

+2000 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Młota
12 bryłek rudy (+3, jeśli wcześniej powiemy Ketilowi, że Rune nie ma skór)


Zadanie jakich dziesiątki w grze. Polega na upolowaniu i oskórowaniu 12 bizonów. Uprzednio warto jednak wedle słów Ketila, do Rune'a, kwatermistrza Klanu Wilka (można tam dojść samemu bądź razem z Mortem przy okazji zadania „Idź za Mortem do Klanu Wilka”). On nam powie, że skór nie ma i po prostu musimy na własną rękę je zdobyć. Z tym nie powinno być problemu, ponieważ bizony można znaleźć niemal wszędzie, w Nordmarze. Warto wykorzystać, iż, zwierzęta nie atakują nas, jeśli my ich pierwsi nie zaatakujemy, dlatego najlepiej użyć czaru „Deszcz Ognia” bądź „Fala Mrozu” i za jednym zamachem zabić (bądź znacznie ranić) całą grupkę włochatych bizonów.


Hauke potrzebuje rudy

+2000 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Młota
+1 do kowalstwa
+ możliwość Nauka u Hauke


Gdy zapytamy Hauke o naukę, ten mówi, że zrobi z nas nie lada poszukiwacza złóż, jeśli tylko przyniesiemy mu 10 bryłek rudy. Rudę możemy otrzymać za wykonanie zadań (patrz. Choćby „Ketil potrzebuje 12 skór bizonów”), sporo jej znajduje się w też w całym Nordmarze, więc na dobrą sprawę nie powinniśmy mieć kłopotów ze znalezieniem tego surowca.


Zabij pełzacza w obozie poszukiwaczy

+4000 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Młota
+3 reputacji w Nordmarze
+1 do kowalstwa
7 bryłek rudy


Jak, w nazwie, będziemy musieli zabić pełzacza, który zaatakował poszukiwaczy, którzy szukali nowych złóż surowca. Będziemy musieli iść tam sami (należy wyjść z Klanu Młota, za mostem skręcić w lewo i podążać prosto, trzymając się klifu) bądź z Hauke, jeśli wykonaliśmy zadanie „Hauke potrzebuje rudy”, zaprowadzi nas do obozu poszukiwaczy. Same wykonanie zadania jest dziecinnie proste, ponieważ Brant i Volkar mocno już bestie osłabili i my musimy ją tylko dobić.


Idź za Hauke do obozu poszukiwaczy

+1500 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Młota


Zadanie, o którym wspominałem wyżej. Musimy iść po prostu za Hauke, droga jest prosta i nie najeżona groźnymi bestiami.


Ruda dla Ugolfa

+1500 doświadczenia
+3 reputacji w Klanie Młota
+ Możliwość Nauki u Ugolfa


Kolejne zadanie polegające na dostarczeniu surowca, w zamian za naukę. Tu jednak jest trudniej, ponieważ wojownik za swoje usługi zażądał sobie aż 50 bryłek rudy. Po taką ilość surowca, warto udać się do kopalni Klanu Młota (oczywiście ówcześnie należy ją odbić). Zadanie dość czasochłonne, lecz profity dość marne, ponieważ Ugolf, nie wyróżnia się niczym specjalnym na tle innych wojowników-nauczycieli.


Ważenie wódy z Ugolfem

+2000 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Młota
+1 do alchemii


Jeśli zapytamy się Ugolfa, dlaczego już nie jest wojownikiem, opowie nam swoją historie o Tunelowym Bulgocie, ponoć najmocniejszym samogonie na świecie. Gdy poddamy wątpliwości „twardość” Ugolfa, ten wytknie nam, że sami go nie spróbowaliśmy, lecz nie ma łatwo, ponieważ najpierw sami musimy zdobyć niezbędne składniki, a są to 2 bryłki rudy, 2 żuwaczki pełzacza i 20 alkojagód.
Można wejść o zakład, że tak małą ilość rudy, powinno się być niemal siłą rzeczy, więc nie trzeba specjalnie się męczyć.
Aby zdobyć żuwaczki należy mieć wyuczoną umiejętność wyrywania kłów i szponów bestii, same pełzacze można znaleźć w jaskini z poszukiwaczami złóż (Volkarem i Brantem) bądź też w jaskiniach w Myrtanie (np., Reddock bądź niedaleko Okary, jaskinie którą chce przeczesać Randall).
Alkojagody są w Nordmarze dość pospolite, zwłaszcza w północnej części, więc nie powinno być problemów ze znalezieniem odpowiedniej ilości.


Tunelowy Bulgot

+2000 doświadczenia
+3 reputacji w Klanie Młota
+3 reputacji w Nordmarze
Ugolf może nam towarzyszyć (w Nordmarze)

Po poszukiwaniach, nadszedł czas na test na mocną głowę. Wystarczy tylko i aż wypić wypędzony przez Ugolfa samogon. By tego „dokonać” wystarczy mieć minimum 200 wytrzymałości


Ukryta ruda

+2000 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Młota
+3 do kowalstwa
kilof!


Po opowieściach Ugolfa o jego przeszłości, stwierdzi, że jesteśmy tacy jak on kiedyś i ciągle czegoś szukamy. Jeśli odpowiemy, że najbardziej interesujemy się rudą, opowie nam o małej, ukrytej dolince nieopodal Klanu Wilka, gdzie rudy surowca wychodzą, aż na powierzchnie. Miejsce zaznaczyłem na mapie. Warto nadmienić, że na samym miejscu znajdują szablozęby. Po wyeksploatowaniu złóż, warto wrócić do Ugolfa, by w nagrodę dostać piękny... kilof.


Kufer Tjalfa

+2000 doświadczenia
+1 do złodziejstwa
+zawartość kufra


Zadanie można otrzymać na 2 sposoby.
Po opowieściach Ugolfa, powiedzieć, że interesuje nas złoto, wtedy powie nam, że całe oszczędności Klanu Młota, znajdują się w kufrze, znajdującym się w domu Tjalfa.
Drugi sposób, to odbicie kopalni Klanu Młota, udanie się do Tjalfa i opowiedzenie mu o tym wyczynie.
Samo zadanie można również wykonać na 2 sposoby. Albo okradamy Tjalfa albo po odbiciu kopalni sam daje nam klucz do kufra.


Pancerz Stejnara

+2000 doświadczenia
+3 reputacji w Klanie Młota
+ Lekki Pancerz Nordmarczyk


Najtrudniejsze zadanie polegające na zdobyciu bryłek rudy. Stejnar może nam sprzedać pewien pancerz, w zamian za 100 bryłek rudy. Eksplorując cały Nordmar powinniśmy uzbierać taką ilość, choć łatwo nie ma. W poszukiwania warto udać się na tereny na zachód od Klany Ognia. Sam pancerz, dla średnio doświadczonego wojownika, jest warty uwagi, oferuje również dodatkową umiejętność – odporność na chłód


Zapasy dla Pedara

+1500 doświadczenia
+3 reputacji w Klanie Młota


Gdy zapytamy kowala o możliwość handlu, on stwierdzi, że najpierw musimy mu przynieść trochę zapasów – 20 skór lodowych wilków i 10 bryłek rudy. Ze skórami nie powinno być żadnego problemu, ponieważ od lodowych wilków wręcz się roi w Nordmarze. Co do rudy, to taka ilość tego surowca nie jest zbyt dużym wyzwaniem wystarczy wykonać, choćby zadanie „Ukryta ruda” bądź „Ketil potrzebuje 12 skór bizonów”. W zamian, za to, będziemy mogli kupić od Pedara, choćby sztabkę magicznej rudy.


Odbij kopalnię

+5000 doświadczenia
+15 reputacji w Klanie Młota
+5 reputacji w Nordmarze


Zadanie możemy otrzymać od Tjalfa lub Reto. Jak można już było się dowiedzieć w Faring, orkowie zajęli kopalnie Klanu Młota razem z ogromnym piecem do wytapiania czystej magicznej rudy. Cały klan jest zasmucony tym faktem, dlatego możemy się podjąć tego niebezpiecznego i złożonego zadania. Ponieważ nie ma tak łatwo, w samym Klanie Młota nie na zbyt wielu dobrych wojowników dlatego musimy się udać do pozostałych klanów po wsparcie.
Teraz mamy 2 wyjścia. Albo w pojedynkę, w stylu Rambo zaatakować kopalnie albo wyruszyć na poszukiwanie kompanów.


Znajdź ludzi do ataku na kopalnie

+3000 doświadczenia
+10 reputacji w Klanie Młota


Reto prosi nas byśmy wyruszyli do innych klanów po wsparcie. Mort zostaje naszym przewodnikiem i może nas zaprowadzić do Klanu Wilka, Ognia bądź też pokazać, gdzie znajduje się dolne wejście do kopalni.
Najlepiej zacząć od Klanu Wilka. Tamtejszy przywódca Grim, powie nam, że myśliwi wyruszyli na polowania i, jeśli chcemy ich zwerbować, musimy, im najpierw pomóc. Grupa Jensgara znajduje się tutaj. By dowódca pozwolił na zabranie swoich ludzi, musimy mu wykonać zadanie „Skóry dla Jensgara”. Lisk dołączy do nas natychmiast, dla Jorna trzeba jeszcze wykonać zadanie „Jorn potrzebuje wybuchowych strzał”.
Następnie ruszamy do Klanu Ognia. Niedaleko chramu Innosa znajduje się gruba osoba – Thorald. Jednak on nie jest zbyt dobrze zaopatrzony, więc musimy jeszcze wykonać zadanie: „Pancerz Thoralda”.
W sumie zwerbować można 3 osoby + Mort (dodatkowo po wykonaniu zadania „Tunelowy Bulgot” towarzyszyć nam może również Ugolf)

Idź za Mortem do Klanu Wilka

+500 doświadczenia
+2 reputacji w Klanie Młota

Zadanie związane z werbowaniem ludzi do ataku na kopalnie Klanu Młota. Wystarczy podążać za Mortem.

Idź za Mortem do Klanu Ognia

+500 doświadczenia
+2 reputacji w Klanie Młota


Tak jak powyższe zadanie. Wystarczy nie zgubić Morta (momentami to nie jest takie trudne!).


Idź za Mortem do dolnego wejścia do kopalni

+500 doświadczenia

Ostatnie zadanie przed atakiem na kopalnie.

Ingvar potrzebuje miecza

+2000 doświadczenia
+10 reputacji w Klanie Młota


Początkowo Ingvar podchodzi apatycznie do perspektywy przyjęcia czeladnika, jednak po odbiciu przez nas kopalni zgodzi się nas nauczać pod 1 warunkiem –, jeśli wykujemy mu Miecz Nordmarczyka.
4 szablozęby – nie powinno być trudno, tej zwierzyny jest dość sporo w Nordmarze
Nordmarska Starka – po przygodzie w Faring, powinniśmy mieć, chociaż 1 butelkę (waży ją Tippler bądź dostajemy ją od Mitcha po zabiciu trolli). Jeśli nie to pozostaje jeszcze zdobycie przepisu.
Sztabka magicznej rudy – można ją kupić u np. Pedara
Samą umiejętność wykuwania takich mieczy może nas nauczyć niemal każdy kowal np. Stejnar.
Ten miecz jest również jedną z nagród od Kertha za oswobodzenie Nordmaru.


Zgoda wytapiaczy rudy

+2500 doświadczenia
+15 reputacji w Klanie Młota
+5 reputacji w Nordmarze


Nie ma nic łatwo. Samo wykucie miecza nie wystarczy Ingvarowi. Musimy jeszcze uzyskać zgodę pozostałych wytapiaczy rudy. Najlepiej zacząć od Larsona, lecz tego nie znajdziemy w Klanie Wilka, lecz nieopodal jaskini, w której znajdują się poszukiwacze rudy Volkar i Brant. Następnie udajemy się do Klanu Ognia, gdzie znajdujemy Kalana, który daje nam zgodę bez jakiegokolwiek problemy. Na koniec udajemy się w okolice przełęczy Faring (nieopodal grobowca Ejnara), do Pedara, który to sobie zażyczy róg cieniostwora.
Po tym wszystkim Ingvar w końcu zgodzi się nas uczyć (wykuwanie broni z czystej magicznej rudy)

Przynieś Pedarowi róg cieniostwora

+2000 doświadczenia
+3 reputacji w Klanie Młota
+1 do kowalstwa


Kowal początkowo nie zgada się na naszą naukę u Ingvara, zmienia zdanie, gdy obiecujemy przyniesienie składników do jego wymarzonego miecza. Okazuje się, że brakuje mu tylko rogu cieniostwora.
Bestie można wytropić poszukując na śniegu śladów krwi, prowadzą one najczęściej do jaskiń, gdzie cienioswtory mają swoje legowisko. Jeśli nie uśmiecha się nam bawienie w tropiciela, cieniostwora możemy znaleźć w jaskini na wschód od grobowca Baldara. Sporo tych bestii znajduje się również w Myrtanie, choćby nieopodal Okary.


http://img23.imageshack.us/img23/3154/dragonno.gifhttp://img6.imageshack.us/img6/7104/dragocn.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.budownictwo91b7.pun.pl www.mazurski-ots.pun.pl www.hojda-ots.pun.pl www.priv-longju2.pun.pl www.gradragonballz.pun.pl