#1 2012-01-10 18:05:49

 LordGawaan

Starszy Opiekun Świątyni

4049115
Zarejestrowany: 2011-10-23
Posty: 16
Punktów :   

Klan Ognia

Kamień przodków dla Rathgara

+2000 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia


Zadanie, które jako tako wykonujemy już w Faring, na zlecenie jednego z tamtejszych myśliwych. Dlatego, jeśli nie mamy kamienia przodków musimy go ukraść Alemu (asasynowi kradniemy klucz do skrzyni, w której znajduje się artefakt) bądź poprosić Toma, by nam go dał. Jeśli już go mamy oddajemy go Ratharowi.

Towarzysz Rathgarowi w drodze do grobowca

+1000 doświadczenia

Jak w tytule, droga nie jest szczególnie trudna, wystarczy tylko podążać za Rathgarem.

Hełm Ejnara

+2000 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia

Rathgar wspomina nam, ze Ejnara pochowano razem z jego hełmem. W grobowcu zabijamy przodka i odbieramy jego hełm. Następnie opowiadamy Ratharowi o tym fakcie, który pozwala nam go zachować.


Pojedynek z Sivertem

+2000 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia
+3 reputacji w Nordmarze

Zaraz przy wejściu do Klanu Ognia, strażnik rzuci nam standardowe pytanie „Swój czy wróg”? Jeśli wybierzemy 2 opcje, czeka nam pojedynek z Sivertem. Zasady te same co na arenach.

Pancerz Thoralda

+2000 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia

Gdy zapytamy Thoralda o możliwość dołączenia go do grupki odbijającej kopalnie stwierdzi, że nie ma odpowiedniego pancerza i odsyła nas do kowala w Klanie Młota. Stejnar bez większych problemów może nam sprzedać zbroje dla grubasa za 1000 sztuk złota. Oddajemy przesyłkę Thoraldowi, a ten będzie nam towarzyszył w Nordmarze.


Zabijanie orków

+2500 doświadczenia
+10 reputacji w Klanie ognia
+5 reputacji w Nordmarze

Kaelin jest znudzony i zniesmaczony rozkazami, wolałby sam zaatakować orków, dlatego też cieszy się na nasz widok i liczy, że pójdziemy z, nim. Obóz orków, który ma ochotę zaatakować znajduje na północ od Klanu Ognia, przy drodze prowadzącej do Klasztoru. Wystarczy zabić wszystkich orków, nie jest ich mało, lecz teraz nasz towarzysz lepiej sobie radzi z przeciwnikami.


Polowanie na orków z Kaelinem

+1250 doświadczenia

Zadanie ściśle związane, z tym opisanym powyżej. Polega na podążaniu za Kaelinem do obozowiska orków.


10 zębów szablozębów dla Leifa

+2000 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia


Nic za darmo. Jeśli chcemy się uczyć u Leifa, najpierw musimy mu dostarczyć 10 szablozębów do wyrobu strzał. Zwierzęta dość pospolite w Nordmarze, a liczba potrzebnych trofeów niezbyt wygórowana.


Polowanie z Leifem

+1500 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia
+1 do myślistwa

Zadanie dosyć trudne. Ponieważ na miejscu czeka nas naprawdę spore stado wilków, a jak wiadomo umiejętności walki naszego towarzysza nie są imponujące. Więc najlepiej przed decyzją wyruszenia, wykonać zapis, zobaczyć, gdzie owe miejsce polowania się znajduje, następnie wczytać i wstępnie oczyścić miejsce. Bądź można też użyć czaru oswojenie zwierząt i użyć zaklęcia masowego (deszcze ognia bądź fala mrozu).


Materiały dla Kalana

+2000 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia

Zapytany o naukę stwierdza, że nie będzie niczego marnował na czeladnika i sami musimy mu przynieść materiały, a są to: 30 sztabek żelaza i młot kowalski.
Rzeczy dostępne u niemal każdego kowala


Kamień teleportacyjny dla Lee

+2000 doświadczenia

Nasz stary towarzysz nadal łaknie zemsty. Jego zadanie mocno skomplikowała magiczna bariera nad Vengardem, toteż Lee zdecydował się na zdobycie kamieni teleportacyjnych. By wykonać to zadanie musimy posiadać 2 takie kamienie do Vengardu.
Jeden znajduje się na końcu jaskini pod zamkiem w Gothcie, który teleportuje do świątyni/kaplicy w Vengardzie – ten oddajemy Lee.
Drugi zaś, który przenosi do sali tronowej Rhobara, znajduje się na szafce w komnacie Karrypto.

Moc przodków

+5000 doświadczenia
+10 reputacji w Klanie ognia
+5 reputacji w Nordmarze

Kerth, przywódca Klanu Ognia, opowie nam o pochodzeniu i przeznaczeniu 6 kamieni przodków. Powie nam również, że na poszukiwanie ich wysłał 6 swoich najlepszych wojowników, lecz żaden z nich nie wrócił. Pod koniec rozmowy stwierdza, że my nadajemy się do tego zadania najlepiej i mianuje nas na jedynego poszukiwacza tych kamieni, mamy przy okazji dowiedzieć się co się stało z wysłanymi przez niego ludźmi. Przy okazji dostajemy starą mapę z zaznaczonymi grobowcami. Zadanie ściśle związane z 6 kolejnymi.

Grobowiec Baldara

+2500 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia
+5 reputacji w Nordmarze
+3 do siły

Grobowiec znajdujący się najbliżej na wschód od Klanu Ognia. Należy oczywiście wyczyścić cały grobowiec ze szkieletów i samego przodka (nieocenione okaże się zaklęcie Wygnanie Zła). Poprzedni poszukiwacz kamienia został zjedzony przez cieniostwora, znajdującego się w jaskini na wschód od grobowca, więc bestie musimy zabić i zabrać kamień, który należy oczywiście umieścić runicznym piedestale znajdującym się w grobowcu (w taki sposób kończymy każe zadanie tego typu!)

Grobowiec Bereka

+2500 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia
+5 reputacji w Nordmarze
+3 do myślistwa


Grobowiec znajduje się na południe od grobowca Bereka i na zachód od Klanu Młota. Oprócz standardowego wyczyszczenia grobowca ze szkieletów, czeka nas nie lada bitwa z grupką orków i demonem. Kamień przodka, znajduje się w trupie oddanym w ofierze.

Grobowiec Snorre'a

+2500 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia
+5 reputacji w Nordmarze
+3 do siły

Znajduje się na wschód od Klanu Młota, niemal obok wieży Xardasa. Gdy przybywamy do grobowca, toczą się tam walki nieumarłych z orkami. Najbardziej oczywiste jest przeczekanie aż oby dwie strony się osłabią. Kamień przodka posiada jeden z szamanów orków.


Grobowiec Angira

+2500 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia
+5 reputacji w Nordmarze
+8 do kowalstwa

Znajduje się najbardziej na południe. W przypadku tego grobowca, poszukiwacz – Osmund – jeszcze żyje i możemy z, nim wykonać zadania: „Znajdź szamana orków” i „Zabij szamana orków”. Owy szaman posiada kamień Angira, więc tak czy, inaczej z, nim też musimy się rozprawić. Następnie wyrżnąć wszystko, co się rusza w grobowcu i umieścić kamień w runicznym piedestale.

Grobowiec Ejnara

+2500 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia
+5 reputacji w Nordmarze
+3 do myślistwa

Idę o zakład, że każdy, kto doszedł do tego momentu, eksplorował już ten grobowiec. Gwoli ścisłości, znajduje się między grobowcem Angira, a Klanem Wilka. Jeśli nie został odwiedzony – odsyłam do zadań od Rathgara. Jeśli już wszystko wykonaliśmy, mówimy mu, o tym, że przysyła nas Kerth, on nam kamień oddaje, a my go wkładamy do piedestału.


Kamień przodków Akashy

+2500 doświadczenia
+5 reputacji w Klanie Ognia
+5 reputacji w Nordmarze
+5 do prastarej wiedzy

Bodaj, najtrudniejsza przeprawa nas czeka. Grobowiec znajduje się najbardziej na północ, a bezpośrednie wejście do niego blokuje niemała grupa orków, z 4 szamanami. Na początku należy się skupić na szamanach i jak największym uszkodzeniu całej reszty. W tym wypadku nieocenione wydają się zaklęcia masowe – Meteor, Deszcze Ognia, Błyskawica czy Fala Mrozu. Gdy załatwi się szamanów, dalej będzie już łatwiej.
Kamień przodków, posiada jeden z szamanów.
Warto podkreślić, że Akasha posiada jeden z artefaktów Adanosa – pierścień.


Znajdź szamana orków

+1500 doświadczenia

Osmund mówi, nam, że orkowie przejęli kamień przodka Angira. Musimy iść za wojownikiem do obozu zielonoskórych.


Zabij szamana orków

+2500 doświadczenia
+7 reputacji w Klanie Ognia

Idziemy albo w pojedynkę albo przy okazji powyższego zadania z Osmundem, zabić szamana, a przy okazji cały obóz orków. Ze zwłok zabieramy kamień przodków.


Oswobodź Nordmar

+5000 doświadczenia (plus dodatkowe 2500 od przywódcy każdego klanu)
+10 reputacji w Klanie ognia
+5 reputacji w Nordmarze (+2 od każdego przywódcy klanu)


Kiedy już wykonamy zadanie i przywrócimy moc przodków, będziemy musieli zakończyć dzieło, które zaczęliśmy, czyli uwolnić Nordmar od orków. Musimy zniszczyć wszystkie obozowiska zielonoskórych, których jest. 7 (mapka).
Kerth w nagrodę da nam do wyboru: Miecz Nordmarczyka, 10.000 sztuk złota bądź sztabkę czystej magicznej rudy.


http://img23.imageshack.us/img23/3154/dragonno.gifhttp://img6.imageshack.us/img6/7104/dragocn.png

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.counterst.pun.pl www.kfgw.pun.pl www.csrestinpeace.pun.pl www.aaauni36.pun.pl www.biolgeo0910.pun.pl