#1 2012-01-14 18:02:54

 LordGawaan

Starszy Opiekun Świątyni

4049115
Zarejestrowany: 2011-10-23
Posty: 16
Punktów :   

Zadania od Xardas

Wypędzony Szaman Orków

Opis:
Podczas rozmowy z Xardasem dowiesz się o pewnym wygnanym Szamanie Orków, z którym musisz się spotkać.

Rozwiązanie :
Idź do Starej Cytadeli Orków . Zabij Orków atakujących Ur-Shaka. Porozmawiaj z Szamanem. Daj mu również na chwilę mapę Kolonii, jeśli taką masz. Następnie wróć do Xardasa i zdaj mu relację z rozmowy


http://img23.imageshack.us/img23/3154/dragonno.gifhttp://img6.imageshack.us/img6/7104/dragocn.png

Offline

 

#2 2012-01-14 18:17:31

Sagitta

Gość

Re: Zadania od Xardas

Droga do Świątyni Śniącego

Opis:
Od Ur-Shaka dowiesz się o sposobie dostania się do Świątyni Śniącego.

Rozwiązanie:
Idź do miasta Orków. Możesz założyć Ulu-Mulu, wtedy Orkowie nie będą cię atakować. Kawałek drogi za wielką bramą zobaczysz plac przed wejściem do Świątyni. Na środku placu stoi cokół, a na, nim posążek; wokół modlą się Orkowi Szamani. Są dwa sposoby dostania się do Świątyni:
[1] Zabić okolicznych Orków [w tym Szamanów], przy pomocy zaklęcia \"Telekineza\" zdjąć figurkę z cokołu, następnie podejść z nią to zakratowanej bramy i użyć dźwignię otwierającą kratę.
[2] Iść do komnat na lewo od placu [stoją tam Orkowi strażnicy], przetrząsnąć skrzynie i znaleźć zwój z Orkowym zaklęciem Teleportacji, następnie teleportować się przez bramę do Świątyni.

Po otwarciu kraty udaj się w głąb Świątyni - załaduje się nowy obszar gry.
Idąc przed siebie dojdziesz do jaskini, w której znajduje się wejście do budynku Świątyni, gdzie musisz złożyć wizytę pięciu Upadłym Szamanom. W tym celu eksploruj Świątynię.

Rozmowa z Czterema Szamanami kończy się dla nich tragicznie, Piąty Szaman, znajdujący się przed wejściem do głównej części Świątyni jest na tym etapie gry nieśmiertelny. Zaatakuj go, a gdy usłyszysz, że coś zapisało się w dzienniku, wracaj natychmiast do Xaradasa.

 

#3 2012-01-14 18:29:54

Sagitta

Gość

Re: Zadania od Xardas

Magiczny miecz Uriziel

Opis:
U jednego z upadłych Szamanów w Świątyni Śniącego znajdziesz dziwny miecz.

Rozwiązanie:
Zanieś miecz do Xardasa. Dowiesz się paru rzeczy na temat tego oręża, noszącego nazwę Uriziel. Daj teraz Xardasowi czas na sporządzenie pewnego potrzebnego magicznego zaklęcia. Dla zabicia czasu możesz zwiedzić stara wieżę. Udaj się do niej. Pokonaj kilku ożywieńców i przetrząśnij skrzynie. Znajdziesz między innymi zbroję z magicznej rudy oraz runę teleportacyjną do Starego Obozu. Wróć do Xardasa, porozmawiaj z, nim. Następnie weź miecz oraz zaklęcie i idź/teleportuj się do Saturasa. Spotkasz tam Miltena. Porozmawiaj z, nim w spokojnym miejscu. Udajcie się do podziemi, do kopca rudy. Tutaj nastąpi naładowanie Uriziela. Ponieważ akt ten rozwścieczy Magów Wody, najlepiej teleportuj się stamtąd do Xardasa.
Jeśli jesteś Magiem - Xardas zaproponuje ci wyzyskanie mocy Uriziela do stworzenia runy Fala Śmierci Urizela, ale wówczas miecz traci swą magiczną moc.

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.dragonpbfball.pun.pl www.vaevictisclan.pun.pl www.pg-clan.pun.pl www.ptaki.pun.pl www.elitetheelite.pun.pl