#1 2012-01-10 17:17:45

 LordGawaan

Starszy Opiekun Świątyni

4049115
Zarejestrowany: 2011-10-23
Posty: 16
Punktów :   

Nowy Obóz

Przyjęcie do Nowego Obozu

Opis:
Zadanie to pojawi się w dzienniku po rozmowie z Laresem i zgłoszeniu chęci przyłączenia się do Nowego Obozu.

Rozwiązanie :
Wymagany Poziom: 5

W Starym Obozie wymuś na Thorusie, by wypróbował cię. Otrzymasz Zadanie Thorusa, polegające na pozbyciu się ze Starego Obozu człowieka imieniem Mordrag . Idź do Mordraga i porozmawiaj z, nim tak, by w efekcie zaproponował ci zaprowadzenie do Nowego Obozu. Gdy tam dotrzecie, przy pierwszej bramie zostawi cię i da pierścień dla Laresa.

Przyjmij od Diego zadanie \"Test zaufania\"

, ale listę, którą dostaniesz od Iana z kopalni, zanieś do Laresa.
Laresa znajdziesz w wielkiej jaskini, tuż przy wejściu, po lewej stronie. Jego dom znajduje się w drugim rzędzie domków i jest pilnowany przez dwóch Szkodników oraz człowieka imieniem Roscoe. Przekaż Laresowi pierścień od Mordraga i daj mu listę otrzymaną od Iana. Lares dorzuci do niej kilka własnych punktów. Przy okazji możesz, na prośbę Laresa, udać się do knajpy na jeziorze i przekazać Mordragowi wiadomość.
Odnieś listę Diego, wróć do Laresa i poinformuj go, że sprawa załatwiona. Przyjmie cię do Szkodników, przy okazji otrzymasz swoją dolę z napadu na konwój do Starego Obozu. Idź do Najemnika Gorna i porozmawiaj z, nim.

Broń Baloro

Opis :
Zadanie od Baloro, Najemnika, który znajduje się w Wolnej Kopalni , w części zewnętrznej, mniej więcej naprzeciw drogi, którą się przyszło, na najwyższej półce skalnej.

Rozwiązanie :

Przynieś mu to, o co prosi.
5 jabłek, 2 ryżówki, 5 piw, 3 chleby, 2 sery oraz 2 kiście winogron [winogrona możesz kupić u Szkodnika Wilka - Nowy Obóz, wielka jaskinia, w głębi, mniej więcej naprzeciw wejścia, nad miejscem, gdzie przechadza się Mag Wody Cronos].

Chata Krzykacza

Opis :
Gdy będziesz w Nowym Obozie, spytaj Najemnika Gorna [patrząc od wejścia - jest on w wielkiej jaskini po prawej, na niższym poziomie, przy ognisku], czy są w Obozie jakieś wolne chaty. Dowiesz się co i jak; zgódź się pomóc.

Rozwiązanie :
Idź do Krzykacza [chatka, stojąca w odosobnieniu, niedaleko wejścia do jaskini, na prawo od miejsca, gdzie przechadza się Mag Wody, Cronos]. Rozmowa z, nim nic nie da, najlepiej od razu rozwiązać problem zbrojnie. Po pobiciu ( co nie będzie łatwym będąc dopiero początkującym ) idź z powrotem do Gorna i poinformuj go, że sprawa jest załatwiona. Przy okazji - chatka jest już twoja.

Co dzieje się na bagnach

Opis :
Zadanie otrzymasz po przyjęciu do Starego Obozu [od Kruka] albo do Nowego Obozu [od Mordraga]. Musisz rozejerzeć się w Obozie na Bagnie i dowiedzieć się, co planuje Bractwo Śniącego.

Rozwiązanie :

Po zabiciu Królowej Pełzaczy i zdobyciu jaj Pełzaczy i po rytuale Przywołania oraz po śmierci Y`Beriona udaj się do tego, kto zlecił ci zadanie [Kruk, Mordrag]. Rozmowa wykaże, że są oni średnio zainteresowani nowinami. Zadanie jednak zostanie wykonane.

Handlarz zielem

Opis:
Baal Isidro jest sprzedawcą ziela w Nowym Obozie i pomocnikiem Baala Kagana. Większość czasu spędza jednak w knajpie na jeziorze. Postaraj się wejść z, nim w spółkę.

Rozwiązanie :
Idź do knajpy na jeziorze [jeśli jesteś Szkodnikiem lub masz strój Kreta, który możesz otrzymać za darmo od Kopacza Swineya z Wolnej Kopalni, należącej do Nowego Obozu - wejdziesz do knajpy bez przeszkód; w innym wypadku będzie cię to kosztować 100 bryłek rudy]. Porozmawiaj z Baalem Isidro o zielu, a gdy nie będzie wykazywał ochoty do rozmowy, poczęstuj go alkoholem. Wówczas Baal zgodzi sie na spółkę i da ci ziele, za, które będzie chciał 200 bryłek rudy. Możesz rozprowadzić ziele. A potem daj Baalowi Isidro 200 bryłek rudy.

Nosiwoda w służbie Lewusa

Opis:
Zdanie to zleci ci Lewus, jeden z ludzi Ryżowego Księcia w Nowym Obozie. Lewus sam cię zaczepi, jeśli będziesz przechodzić w okolicy [znajduje się w pobliżu budynku, na polach ryżowych, między pierwszą a druga bramą do Nowego Obozu]. Zmusi cię do roznoszenia wody zbieraczom ryżu. Wodę dostaniesz od Ryżowego Księcia [stoi tuż obok, w drzwiach budynku].

Rozwiązanie :
Możesz roznieść wodę zbieraczom, ale szybko przekonasz się, że praca u Lewusa nigdy się nie kończy i nie możesz już z niej zrezygnować. Próba poinformowania go o rezygnacji zakończy się bijatyką. Pobij Lewusa, prawdopodobnie do awantury włączy się również Ryżowy Książę, a także dwóch Bandziorów, którzy kręcą się w pobliżu - spuść, im wszystkim lanie. Teraz pogadaj z Lewusem - będzie za ciebie roznosić wodę. Możesz go także podrażnić.

Zbieracz Horacy

Opis:
W Nowym Obozie jest pewien zbieracz, imieniem Horacy, który może służyć ci przysługą.

Rozwiązanie :
Porozmawiaj z Horacym Dowiesz się, że jest bardzo silny, ale nie chce wykorzystywać tej siły. Może, natomiast nauczyć kogoś, jak korzystać z siły [zwiększyć twoją siłę bez potrzeby inwestowania punktów].
Idź teraz do knajpy na jeziorze ,wejdź do pomieszczenia za barem i pogadaj z Jeremiaszem. Dowiesz się, że Horacy nie przepada za Ryżowym Księciem, nadzorcą zbieraczy ryżu. Wróć do Horacego i poinformuj go, że chcesz zwiększyć swą siłę, aby dokopać Ryżowemu Księciu - jest to dla niego idealny powód, więc pomoże ci.

Pomoc Magów Ognia

Opis:
Gdy wszystkie Kamienie Ogniskujące zostaną odnalezione i oddane Saturasowi, ten wyśle cię do Magów Ognia z prośbą o ich pomoc.

Rozwiązanie :
Idź do Starego Obozu. W zależności którędy pójdziesz, spotkasz: Miltena - niedaleko Północnej Bramy, obok mostu; Diego - w okolicach Południowej Bramy. Poinformują cię o tym, co stało się w Starym Obozie. Wróć do Saturasa i powtórz mu wieści.

Zbroja z pancerzy Pełzaczy

Opis:
Tuż przed atakiem mającym na celu odbicie Wolnej Kopalni porozmawiaj z Gornem, dowiesz się, że Wilk ma do Ciebie sprawę.

Rozwiązanie :
Udaj się do Wilka. Poinformuje cię, że pracuje nad nowym typem zbroi, która będzie zrobiona z pancerzy Pełzaczy. Może taką wykonać dla ciebie całkiem za darmo jako prototyp pod warunkiem, że dostarczysz mu osiem płytek pancerza z Pełzaczy . Po wejściu do Wolnej Kopalni szukaj Pełzaczy i zdobądź płytki z ich pancerza, które później daj Wilkowi. Pozostaje ci już tylko czekać, aż wykona obiecaną zbroję

Ulumulu

Opis:
O Tarroku i Ulu-Mulu powinien ci wspomnieć Ur-Shak, wygnany Szaman Orków.
Podczas ataku mającego na celu odbicie Wolnej Kopalni z rąk ludzi Gomeza, przeszukaj dokładnie najniższe poziomy kopalni. Znajdziesz tam rannego Orka-Niewolnika, Tarroka. Porozmawiaj z nim.

Rozwiązanie :
Najpierw znajdź lekarstwo Tarroka - przeszukaj bardzo dokładnie jaskinie w pobliżu Tarroka, buteleczka z orkowym lekarstwem jest ukryta za głazami, na które musisz wcześniej wejść. Zanieś ją Tarrokowi, w zamian zgodzi się sporządzić dla ciebie Ulu-Mulu.
Musisz dostarczyć Tarrokowi składniki - trofea różnych bestii
Potrzebne będą:
- Kieł Trolla [Trolla znajdziesz w tym samym miejscu, w którym Diego pomagał ci w szukaniu jednego z Kamieni Ogniskujących, w kanionie na północy lub na samej górze gdzie pomagał ci Gorn ; zaklęcie Zmniejszenie potwora możesz kupić u Xardasa].
- Zęby Błotnego Węża
- Róg Cieniostwora [Cieniostworów jest na obszarze Kolonii kilka, jeśli nawet wszystkie zostały wcześniej wybite, gdzieś pojawi się nowy; szukaj w lasach, np. w lesie, obok drogi ze Starego Obozu do Obozu Bractwa; jeden powinien być w lesie, przez który biegnie droga ze Starego Obozu do Starej Kopalni; jeden powinien na południowy wschód od Kamiennego Kręgu, gdzie Milten pomagał ci w szukaniu Kamienia Ogniskującego.
- Smoczy Język/Język Ognistego Jaszczura
Zanieś składniki Tarrokowi i odbierz gotowe Ulu-Mulu.

Xardas Nekromanta

Opis:
Zadanie otrzymasz od Arcymaga Wody, Saturasa. Masz odszukać Xardasa i porozmawiać z nim.

Rozwiązanie :
Udaj się do biblioteki w siedzibie Magów Wody i przejrzyj księgi na stole. W dwóch z nich znajdziesz rozwiązanie zagadki związanej z dotarciem do Xardasa. Następnie udaj się na poszukiwanie wieży Xardasa. Budynek znajduje się na ziemiach Orków. Trafić tam najłatwiej idąc od miejsca, gdzie stoi Diego nieco na wschód, do drogi, przy której będzie Pacho. Idź tą drogą, napotkasz stado Orkowych Psów. Idź dalej, a jak dojdziesz do rozstajów, idź cały czas prosto. Wieża Xardasa powinna być widoczna z oddali - ma charakterystyczny kształt: dwie połączone wieże ozdobione kamiennymi występami na kształt uniesionych ku górze kłów. Na drodze do Xardasa czeka cię niespodzianka, o której mówiły księgi z biblioteki - trzy Golemy: kamienny, lodowy i ognisty. Aby dostać się bezpośrednio do Xardasa, musisz je pokonać i zdobyć ich serca. Kamiennego można zabić wyłącznie przy pomocy młota, Lodowego przy pomocy Magii Ognia, Ognistego - Magii Lodu. Po zdobyciu serc wejdź do wieży i podejdź do Demona, znajdującego się na środku pomieszczenie po lewej. Rozpocznie się dialog z Demonem, a jeśli dasz mu serca Golemów, otrzymasz runę teleportacyjną do biblioteki Xardasa. Użyj jej, a potem pomów z Xardasem. Następnie [w zasadzie nie musisz robić tego od razu] udaj się do Saturasa.


http://img23.imageshack.us/img23/3154/dragonno.gifhttp://img6.imageshack.us/img6/7104/dragocn.png

Offline

 

#2 2012-01-14 19:14:52

Sagitta

Gość

Re: Nowy Obóz

Kamień Ogniskujący dla Guru

Opis:
Po awansie na Cienia, Szkodnika lub Nowicjusza porozmawiaj z Lesterem z Obozu na Bagnie [Lester stoi niedaleko Głównej Bramy]. Dowiesz się, że Y`Berion chce z Tobą mówić. Y`Beriona znajdziesz w Świątyni, powiedz strażnikowi, że rozmawiałeś z Lesterem. Y`Berion zleci ci odnalezienie Kamienia Ogniskującego, który jest potrzebny do kontaktu ze Śniącym. Otrzymasz mapę z zaznaczoną lokalizacją kamienia.

Rozwiązanie:

Idź zgodnie ze wskazówkami mapy [wyjdź z Obozu na Bagnie, idź drogą w górę, w kierunku Starego Obozu, skręć na pierwszych rozstajach w prawo, obok lasu; idź ścieżką kawałek przed siebie, a jak tylko miniesz po prawej stronie masyw góry, skręć w prawo; teraz prosto wzdłuż masywu - aż ten się obniży]. Na prawo, na płaskiej przestrzeni znajduje się coś na kształt ołtarza. Znajdziesz tam nowicjusza Nyrasa. Porozmawiaj z, nim, a gdy się rzuci na ciebie, pobij go i zabierz mu Kamień Ogniskujący [możesz go zabić albo zostawić - ucieknie w bliżej nieokreślonym kierunku]. Odnieś kamień Y`Berionowi i zażądaj nagrody. Udaj się następnie do Cor Kaloma, porozmawiaj z, nim, po czym zażądaj nagrody również od niego.

Kamień pod Kręgiem

Opis:
Poszukiwanie Kamieni Ogniskujących, zlecone przez Saturasa.

Rozwiązanie:
Naprzeciw pierwszej bramy do Nowego Obozu znajduje się jezioro. Idź na jego brzeg i przepłyń na drugi mniej więcej po lewej stronie. Następnie idź prosto przed siebie, mając po prawej skałę. Dojdziesz do polany, na której znajduje się Kamienny Krąg, a pod, nim krypta. W okolicy spotkasz Miltena, porozmawiaj z, nim, udzieli ci kilku bardzo przydatnych informacji związanych także z poszukiwaniami Kamienia, a także zaoferuje bardzo istotną pomoc. Skorzystaj. Znaleziony u Ożywieńca Kamień Ogniskujący odnieś Saturasowi.

Kamień w Górskiej Fortecy

Opis:
Poszukiwanie Kamieni Ogniskujących, zlecone przez Saturasa.

Rozwiązanie:
Idź do miejsca, gdzie znajduje się most prowadzący w stronę Cmentarzyska Orków. Skręć teraz w lewo [na mapie kierunek południowy], teren zacznie się wznosić, idź cały czas pod górę, aż dojdziesz do wznoszącej się jeszcze wyżej półki skalnej, idź cały czas w górę, potem w lewo, dojdziesz do płaskiej przestrzeni między skałami. Idź kawałek przed siebie, tak, żeby po lewej mieć skałę, aż zobaczysz w oddali Górska Fortecę. Na moście do Fortecy znajduje się Golem Mostowy, do pokonania, którego musisz mieć jakiś młot. Za mostem spotkasz Lestera.
Zwiedź Fortecę, Lester wejdzie na górę i będzie stał na czymś w rodzaju tarasu, obok skrzyni. Przetrząśnij dokładnie Fortecę w poszukiwaniu klucza do tej skrzyni, a gdy go znajdziesz, daj Lesterowi dokument, który znajdziesz w skrzyni. W zamian, za to on da ci zwój z czarem Telekineza, umożliwiającym zdobycie Kamienia Ogniskującego, który znajduje się na lewo od fortecy, na czymś na kształt ołtarza, obok wielkiego posągu Orka. Kamień odnieś Saturasowi.

Kamień z Kanionu Trolli

Opis:
Poszukiwanie Kamieni Ogniskujących, zlecone przez Saturasa.

Rozwiązanie:
Idź do mostu niedaleko Północnej Bramy do Starego Obozu, przejdź na drugą stronę i skręć w lewo. W miejscu, gdzie ścieżka skręca do lasu, skieruj się na północ. Napotkasz na drodze kilka Zębaczy, idź cały czas prosto, pod górę. Wreszcie zobaczysz Diego, porozmawiaj z, nim. Pomoże ci. Kawałek dalej, w kanionie, znajduje się grupa Czarnych Goblinów i Troll. Podczas gdy Diego będzie wybijał Gobliny i odwróci uwagę Trolla, rozejrzyj się - znajdziesz szczątki wojownika, przy, których będzie zwój z zaklęciem Zmniejszenie Potwora oraz Notatka. Wykorzystaj zaklęcie, by zmniejszyć Trolla, po czym zabij go. Podejdź teraz do kołowrotu, okaże się, że jest uszkodzony. Diego naprawi go, wówczas użyj go ponownie. Teraz udaj się do groty na lewo od kołowrotu. Pokonaj Harpie i wejdź na samą górę korytarzem. Znajdziesz Kamień Ogniskujący. Odnieś go Saturasowi.

Kamień z ruin Klasztoru

Opis:
Poszukiwanie Kamieni Ogniskujących, zlecone przez Saturasa.

Rozwiązanie:
Wyjdź Północną Bramą ze Starego Obozu i popłyń w dół rzeki, wzdłuż wąskiej wysepki, aż do okolic mostu, wyjdź na lewy brzeg, nieco wyżej spotkasz Gorna. Porozmawiaj z, nim, zaoferuje ci pomoc. Idź wraz z Gornem do jaskini poniżej, w której oprócz kilku Zębaczy znajdziecie skrzynię, a w niej zaklęcie Przemiana w chrząszcza. Wróćcie na górę, przejdź po zwalonym pniu; po wybiciu stadka Zębaczy podejdź do muru. Przemień się w chrząszcza, idź nieco w prawo, aż znajdziesz dziurę w murze, wejdź tamtędy, zawróć do bramy, wróć do swej postaci normalnej [Enter] i otwórz bramę, by wpuścić Gorna. Zwiedź teren - na lewo od bramy znajdziesz tunel w skale, na końcu, którego znajdziesz drzwi. W pokoju za nimi, w skrzyni będzie Kamień Ogniskujący. Zanieś go Saturasowi.

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.gimnazjum.pun.pl www.destina.pun.pl www.dbworld.pun.pl www.nhl-manager.pun.pl www.narutorpggame.pun.pl